To prawda lipiec okres updejtow i malych zmian. Mozemy teraz sie spodziewac mocniejeszego uderzenia po tym samym ze chca dzielic sie sprzedaza co miesiac. Bedzie b. Dobrze..
Nie był bym zbytnim optymistom. Na początku lipca CMSR osiagnął peak w rankingu top grossing, później już było znacznie słabiej, więc ja bym się nie zdziwił gdyby sierpień był gorszy od lipca.
Poprzedni CMS rozkręcał się przez rok a sprzedawał przez 3-4 lata. Fajnie ze inwestują w UAC (user acquisition cost). Widać ze uczą się na poprzednich grach. Z każda kolejną grą know how rośnie - specjalistów od gier samochodowych nie ma wielu na świecie a ECC zaczyna być graczem klasy światowej. Nie ma wstydu
Na podstawie szacunkowych danych za lipiec, przychody ze sprzedaży gry wyniosły ok. 96,2 tys. zł, przy nakładach na kampanie marketingowe na poziomie 64,5 tys. zł, zwrot z zainwestowanych środków wynosi ok 49% ( ROI – ang. return on investment, zwrot z inwestycji).