Opinia to nie ma znaczenia czy ta awaria była duża czy mała i wbrew pozorom ja wcale nie czekam na coraz to nowe awarie bo wiem że byłaby to tragedia dla Polski. Sam jestem elektrykiem i powiem że Ci co krzyczą o blackoutach to chyba sami nie wiedzą co mówią. Przy prawdziwych wielkopowierzchniowych blackoutach bylibyśmy w czarnej dupie i nikt by z giełdy nie wyciągnął kasy bo zwyczajnie by nie działała. Ja mam nadzieję że odpowiednie służby odpowiedzialne za sieć i wytwarzanie jako tako działają i ogarną temat.
Dlatego ja w spokoju interesuje się tym czy zarobię na akcjach które od dawna skupuje. Dziś wyszedłem pierwszy raz na zero i czekam na dużo więcej. Obecnie mamy serie różnych panik i szałowe zakupowych. Rynek magazynów energii ma wszystko co jest potrzebne aby wytworzyć mega hossę. Produkt jest realny, jest jako tako sensowny i ekonomicznie i użytkowo, jest w zasięgu sporej grupy ludzi i rzecz najważniejsza jest duża niepewność co do pewności zasilania i duży potencjał do wywołania paniki i zakupów na hurra. Dlatego mnie każde takie nowe info cieszy bo zwiększa szum medialny i podbija niepewność ludzi zmieniając ich w potencjalnych inwestorów.
Ja oczywiście nie chce żeby zarwał się rynek energii w Polsce za to bardzo chce żeby ludzie wpadli w panikę i wykupili magazyny tak jak pompy ciepła i kilka miesięcy temu panele PV. MTE sobie zarobi, ja sobie zarobię system energetyczny na tym zyska a przy odrobinie szczęścia nawet inwestorom kiedyś te magazyny się zwrócą. Stracą jak zwykle Ci co za późno kupią i za długo przetrzymają akcje.
Mówiłem ci wczoraj, że to dopiero początek i ciąg dalszy nastąpi? Zatem odrób rzetelnie pracę domową zanim następnym razem zaczniesz komuś zarzucać, że sieje ferment o blockoutach.
To jest stary blok a chryja z ostatnich dni działa się o nowy blok. A co do pożaru to to samo było rok temu w Bełchatowie i co z tego? Były blackouty?