Wierzę w ta ekipę, dlatego zainwestowałem, zajmują się tworzeniem gier, i moim zdaniem robią to dobrze. Cóż, drift jak na produkt niszowy wjechał całkiem dobrze, nie ma wersji na konsolę, jak będzie na pewno jego popularność wzrośnie. Życie takich gier oblicza się na kilka lat, sądzę, że najlepsze przed nami. Mamy racing, mega fajną grę do której nie sposób odnieść się inaczej niż pozytywnie, będzie kosmos, dla mnie to pewnik. I dajcie już spokój z tymi dziecinnymi poradami na temat marketingu. Więc cierpliwości i grubych zysków w przyszłym roku życzę.
To młoda firma, a żeby zarobić na nc przez rok, czy pół trzeba mieć cholerne szczęście, a zabawa w daily tradera w 99 % kończy się stratami. Jeszcze nie było okazji sprawdzić potencjału firmy, a to będzie się działo właśnie w najbliższym czasie. Póki co nie widzę działań na szkodę spółki, i spokojnie czekam.
Monetyzacja mobilnych ma już dawno sprawdzony przedział czasowy. To dwa trzy lata. TSG wypuściło swoje fishing clash 24/10/2017. Ich debiut na gpw był 11/05/18 kurs wtedy był w okolicach 60-65. W maju 2020 już hulał powyżej 500Pln.
Proponuje też poczytać o ASO - app store optimization bo to ogromna cześć marketingu. Gdzie tytuł opis, ikona ma ogromne znaczenie.
https://www.blog.udonis.co/mobile-marketing/app-store-optimization-mobile-games
Moim zdaniem dobrze, że wyrzucili słowo "simaulator" Nazwę skłądającą się z 4 słow mało kto zapamięta. Car Mechanic Racing mówi wszystko czym jest ta gra, czego można się po niej spodziewać i że to cos innego niż poprzednie CRS. Poprostu wpada w ucho i o to chodziło.