Pytanie czy NASZA kiedyś się ujawni i ruszy ??? Triggo próbuje "obejść" ograniczenia prawne i oferuje zdalne podstawianie auta dla kierowcy, obecnie nie mogą zdalnie wozić ludzi, a co dopiero autonomicznie... Obawiam się, że szybciej Duńczycy szybciej zaczną pływać w automacie niż my jeździć po asfalcie...
Jak znam życie Niemcy będą skutecznie blokować prawnie i formalnie - będzie tak dopóki sami nie wykupią lub opracują swojego systemu !!! Tak zablokowali import elektrycznych limuzyn i SUV - jedyna forma ściągnięcia konkurencyjnego lub lepszego elektryka dla tesli czy audi to import pośredni przez niemiecką firmę która winduje cenę do poziomu nieopłacalnego !!! Cena ze 100`000pln dla importu bezpośredniego rośnie powyżej 185`000 realizowanego przez nich. Ceny były wyliczane ze wszystkimi podatkami i opłatami transportowymi.
W naszych warunkach zastosowanie mini aut ma sporo innych zastosowań: - transport młodych kierowców prawko typ. A1, B1 - idealne formy dojazdów do szkół średnich i wyższych - szybkie wypożyczanie aut na żądanie ze zdalnym podstawieniem + odparkowaniem - dojazdówki do stacji PKP i metro - prawdziwe parkuj i jedź - auta serwisowe w centrach miast - auta dla służb
Obserwator napisał fajny komentarz w stylu na księżycu są świetne warunki na stacje kosmiczna …
- triggo to akurat sprecyzowało przygotowania do homologacji na prawo jazdy kat B
- zdalne podstawienie to melodia przyszłości na razie nie ma możliwości prawnych żeby to szerzej zastosować
- dojazdówki uzupełnienie transportu jak najbardziej na tak
- jak to ma być auto serwisowe to pewnie i rower cargo również cena roweru cargo pewnie atrakcyjniejsza
- a dla jakich służb ?