• Ilosc wysylek Action do odbiorcow koncowych WZROSLA o 187% do 107.7 tys. Autor: ~20ZL [89.64.45.*]
    Bez uzależnienia od dużych odbiorców
    E-commerce stał się filarem biznesu Actionu po restrukturyzacji. Strategia jest taka, że jest więcej sprzedaży rozdrobnionej i wysyłek do mniejszych e-sklepów, przez co firma z Zamienia unika uzależnienia od jednego dużego odbiorcy. Wymaga to jednak dostosowania logistyki.
    „Wysłać TIR-a notebooków do retailu to jest jedno kliknięcie. Zrobić to samo dużą liczbą mniejszych wysyłek trzeba się sporo napracować” – zauważa prezes.
    Według danych firmy w I kw. 2022 r. ilość wysyłek do odbiorców końcowych wrosła o 187 proc. r/r, do 107,7 tys. szt. z 37,5 tys. przed rokiem.
    Sprzedaż e-commerce w Action jest to zarówno biznes B2B jak i B2C. Większość obrotów spółka generuje za granicą.
  • Ilosc wysylek Action do odbiorcow koncowych WZROSLA o 187% do 107.7 tys. Autor: ~ola [91.227.158.*]
    Brawo.
[x]
ACTION 0,19% 27,00 2025-09-19 17:01:47
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.