• Tego sie nie spodziewałem..... Autor: ~Miro [94.254.170.*]
    (11/2022) Informacja o wynikach sprzedaży gry Shelter 69 [więcej]
    Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
    Zarząd Intermarum S.A. z siedzibą w Opolu (dalej: Spółka) informuje, iż w dniu dzisiejszym otrzymał informację o wynikach sprzedaży gry Shelter 69 (dalej: Gra) po okresie siedmiu dób od premiery, której wydawcą jest Nutaku Publishing Limited (dalej: Wydawca). Otrzymane dane prezentują się następująco:
    - 82 tys. zarejestrowanych graczy;
    - 61 945 dolarów skumulowanego przychodu z gry;
    - średni wskaźnik konwersji do płacących użytkowników - 3,55%; (210% tego co Brazzers The Game);
    - średnia liczba graczy (DAU) - 71,60% tego co Brazzers The Game;
    - dzienny przychód - 120% tego co Brazzers The Game;
    - dzienny przychód na użytkownika (ARPDAU) - 157% tego co Brazzers The Game;
    Wszystkie kluczowe wskaźniki wskazują na bardzo zdrowy rozwój bazy graczy - wysoka retencja, dobre wyniki konwersji do graczy płacących, oraz dzienny wzrost DAU (średnia liczba graczy) wskazuje, że Gra została dobrze przyjęta. Bardzo dobre okazały się również przychody ze Steama, gdzie wskaźnik konwersji do płacących użytkowników wyniósł aż 5,94 %. Spółka widzi w tej platformie spore pole do działania i dalszego budowania bazy graczy, ale również pod kątem recenzji, które obecnie nie przedstawiają faktycznego stanu gry w wersji na platformę Steam. Niestety z przyczyn od Spółki niezależnych, w niektórych regionach blokowane są serwery Wydawcy z których korzystamy, a niezadowoleni z tego gracze negatywnie ocenili grę.
    Ponadto Spółka informuje, że w związku z faktem, iż zarówno produkcja jak i wydanie (komercjalizacja) Gry zostały w części sfinansowane przez Wydawcę, 50% przychodów Spółki ze sprzedaży Gry w pierwszej kolejności inkasowane są wyłącznie przez Wydawcę, do momentu pokrycia poniesionych przez niego nakładów na Grę. Pozostała cześć przychodów zostanie przekazana Spółce, co oznacza, że Gra już od samego początku, będzie generować dla Spółki przychody.
    Dotychczasowe wyniki Gry przekroczyły zakładane cele sprzedażowe w pierwszym okresie po premierze, szczególnie w kontekście budowania bazy graczy przy wsparciu długoterminowych kampanii marketingowych, jakie planuje przeprowadzić Wydawca. Jednocześnie należy zwrócić uwagę na fakt, że gry F2P różnią się od klasycznej dystrybucji, gdzie dzień premiery gry nie generuje najważniejszych przychodów, a są one rozłożone w czasie i zwiększają się wraz ze wzrostem przyrostu nowych użytkowników. Planowany cykl życia Gry wyniesie od 2-3 lat.
    Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
    kom espi zdz
    Ta wiadomość pochodzi z pełnej wersji serwisu PAP
  • Re: Tego sie nie spodziewałem..... Autor: ~Emanuel [91.206.154.*]
    Więcej wiary i twardej matematyki. Śledzę i analizuję tą spółkę od miesięcy, to nie jest przekręt bo robią dobre gry (i co ważne coraz lepsze), a do tej pory mieli po prostu zwykłego pecha. Teraz pokazują na co ich stać i jestem przekonany, że to dopiero dobre początki czegoś jeszcze lepszego.
  • Re: Tego sie nie spodziewałem..... Autor: ~Mopik [46.205.157.*]
    No dobra, ile to da przychodu na kwartał a ile na rok? Bo to jest tylko z 6 dni?
  • Re: Tego sie nie spodziewałem..... Autor: ~Miro [94.254.170.*]
    Duużo....
  • Re: Tego sie nie spodziewałem..... Autor: ~Emanuel [91.206.154.*]
    Biorąc pod uwagę, że baza graczy sheltera dopiero się buduje, eventy będą kolejno startować a spółka ma jeszcze przecież przychód ze sprzedaży WS, projekt zwany orange zapewne też daje jakiś rodzaj finansowania bo chwalili się niegdyś kontraktem z wydawcą, pozostałe gry robione dla nutaku pewnikiem również kapią. Ja jestem spokojny.
  • Re: Tego sie nie spodziewałem..... Autor: ~Mopik [46.205.157.*]
    Oby tylko koszty produkcji pomarańczy nie wyciśneły wszystkich soków z 69 bunkra :)
[x]
INTM -26,80% 0,04 2025-05-28 11:24:11
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.