A ja mówię, że już jutro będziemy wiedzieć czy czekają nas hity czy bardzo przeciętne średniaki. Opinie graczy na PC jednoznacznie wskazywały co należy poprawić w Tempestfall, aby gra dawała frajdę i przynosiła zyski. Jeśli dodatkowe 6 miesięcy "dopracowywania" nie pomogły to po prostu nie mają możliwości kadrowych i technologicznych na produkcję wymarzonych przez nas hitów.
obawiam się, że będzie średniak. Większą nadzieję pokładam w multi, tylko tutaj wyzwanie technologiczne było większe, więc miejmy nadzieję, że dopracowali.
Liczę na 4 gwiazdki od graczy. 1100 komentarzy dało incuvo sprzedaż ok 70 tys szt. Green hell w kwietniu. Zobaczymy za miesiąc ile będzie u nas. Połowa z tego będzie umiarkowanym sukcesem plus stałe przychody z Wizardow ok 200 tys/miesiąc powinno wystarczyć na obecną kapitalizację.
imho połowa z tego będzie sukcesem. 500 ocen na Quest store w tym roku oznaczałoby pewnie jakieś ~3-4 mln zł do zysku. Mam nadzieję, że się pomylę, ale przy braku promocji patrząc po tym jak wygląda gra (Carbo nie użył chociażby AppSw do optymalizacji grafiki) to raczej można się spodziewać ~200 ocen w tym roku. Chyba, że ten tryb Storm Trials naprawdę zaskoczy - tutaj jest mała niewiadoma.