• Dramat Autor: ~marthines [85.115.35.*]
    Więc wychodzi na to jeszcze nie do końca potwierdzone, ale po raz kolejny wypuścili zbugowaną grę
    Szkoda wielka szkoda
    Pytanie co jest przyczyną i dlaczego nie wyciągnęli wniosków po wtopie z pierwszej produkcji?
    Nie znam się na tworzeniu gier, ale tego nie widać po prostu w fazie produkcji? Przecież to testują cały czas to chyba widać na bieżąco co i jak do poprawy

Najlepszy jest prezes - siedzę regularnie na TT i mam wrażenie że to jego główne zajęcie - udziela się gówboburzach politycznych i jest zaabsorbowany działniami wojennymi. Notorycznie udziela się pod postami użytkownika @marianbaczal który z tego co pamiętam kiedyś siedział na wykopie i jak reszta wykopków tworzył lolcontent.

Jesli nic się nie zmieni będziemy w wielkiej d..
    w sumie mam wrazenie że już jesteśmy

Akcje zostawiam bo już gruby minus, poczekam może z 10 lat to ktoś odwrotne przejęcie zrobi

• Re: Dramat Autor: ~Mopik [46.205.157.*]
    Nadzieja w tej grze Orange bo to inny zespół robi, więc może nie będzie tyle błędów :) ale to za rok, dwa? O ile w ogóle spółka dotrwa do tego czasu…
  • Re: Dramat Autor: ~gracz-akcjonariusz [80.49.199.*]
    Na jakiej podstawie uważasz, że gra jest zbugowana, bo mi chodzi dobrze. Jasne jakieś glicze się pojawią, ale zbugowaniem bym tego nie nazwał. Na steam głównie narzekają na mikrotranzakcję, ale to jest gra F2P.
  • Re: Dramat Autor: ~Mopik [89.70.76.*]
    Mi też chodzi dobrze, na Steam jest już sporo komentarzy, że gra się nie uruchamia i zwiesza, a ro dopiero pierwszy dzień. Myślę, że jednak nie była wystarczająco przetestowana. To że, mi chodzi dobrze nie znaczy, że innym również.
  • Re: Dramat Autor: ~Akcjonariusz [64.225.110.*]
    Dramat, liczyłem na tego Sheltera69, a tu jeszcze gorzej jest… miało być pięknie, a wyszło jak zwykle…
  • Re: Dramat Autor: ~yy [37.7.149.*]
    Dramat, masakra i wielkie rozczarowanie oraz oczywiście strata.
  • Re: Dramat Autor: ~Mopik [46.205.157.*]