Dla klabatera to chyba jedna z najlepszych premier ostatnich lat. Ich wielki Cyrk osiągnął peak - 71 Castle on the Coast - 5 Niesławny This Is the Zodiac Speaking - 18 Tak więc Orbit.Industries z peakiem 81 nabitym w 24h to ogromny sukces.
Zaraz będzie następny hit , za miesiąc premiera Best Month ever , gra zajmuje 1200 miejsce na wishlist więc efekt będzie podobny , czy zarząd słyszał w ogóle o czymś takim jak marketing ???
O ile dobrze pamiętam to w ostatnim czacie ustosunkowali się do tego. Twierdzą, że marketing nie generuje dodatkowych kosztów bo ogranicza się do kampanii na ich mediach społecznościowych (sic!). Co do Best Month Ever! uważają, że w grach tego typu liczy się fabuła więc marketing nie działa a sprzedaż napędzą pozytywne recenzje po premierze.
Żeby budować Fanbase wokół czegokolwiek trzeba ten Fanbase najpierw mieć bo 3600 osób na FB to raczej społecznością nazwać nie można , firmy które wydały choć jeden dobry tytuł posiadają swoją społeczność czy to na steam czy discordzie , a czym ma pochwalić się ta firma skoro to synonim "crapa" i "porażki"
Ja to widzę w ten sposób, że po nieudanych premierach Moonshine Inc. i Crossroads Inn 2 (niestety zakładam, że takie właśnie będą te premiery), potrzebna będzie kolejna emisja akcji ale może będzie to wreszcie czas na gruntowną refleksję i zmianę strategii przez Pana Gębickiego. W takim scenariuszu tracimy prawie 3-4 lata potencjalnego rozwoju spółki, tym samym kurs o ile nie spada to kisi się na aktualnych poziomach. Jest to oczywiście bardzo sceptyczny scenariusz ale niestety w tej chwili właśnie taki się realizuje.