O minionym 2021 roku, czyli zakończeniu procesu odwrotnego przejęcia, rozwoju projektu Yupitergrad czy zainteresowaniu spółką przez magazyn Road To VR mówi Paweł Flieger, Prezes Zarządu, Gamedust SA. W materiale informacje dotyczące realizacji trzech linii biznesowych, pomysłu przeniesienia escape roomów do VR, a także nadziei związanych z obecnością spółki na giełdzie. Co planuje Gamedust w tym roku? Sprawdź.
Zarząd Gamedust S.A. z siedzibą we Wrocławiu („Emitent”) informuje, że w ramach przygotowań do premiery gry Rooms of Realities („Gra”), w dniu dzisiejszym, tj. w dniu 21.04.2022 roku, uruchomiona została karta Steam Gry. Karta dostępna jest pod adresem: https://store.steampowered.com/app/1917810 .
Rooms of Realities to gra oparta o technologię wirtualnej rzeczywistości (VR), w której głównym celem gracza jest wydostanie się z „escape roomu”, a rozgrywka polega na rozwiązywaniu zagadek środowiskowych o różnym stopniu trudności, zarówno indywidualnie, jaki i w trybie wieloosobowym. Gra będzie charakteryzować się urozmaiconym uniwersum i dużą różnorodnością lokacji dostępnych do rozgrywki, co zapewni wiele godzin rozgrywki. Gracz, z pomocą gogli VR, będzie miał okazję m. in. odbyć wirtualną podróż do Egiptu, eksplorować podwodne otchłanie, czy też zwiedzić opuszczony szpital.
Emitent jest wydawca Gry, a deweloperem Gry jest Bluekey sp. z o.o.