MDF jest często nieosiągalny a to przecież towar strategiczny dla tej firmy. Cena wzrosła o ponad 100% Lakiery wzrosły o ponad 70% Energia paliwo sami wiecie Folia PCV to również towar strategiczny dla tej firmy, cena wzrosła o ponad 100% Import głośników z Chin wzrósł o 400% jeżeli chodzi o transport Waluta na zakup głośników w Chinach też wzrosła.
Sprzęt stereo nie zdrożał, co raz częściej wyprzedaże po śmiesznych cenach
Kto kupi w dzisiejszych czasach głośniczki, kiedy raty za dam trzeba spłacać a i wojna za miedzą.
Sprzęt audio nie zdrożał, dobre, Amplituner Onkyo 696 cena była 2300 dziś 3950, kolumny dali oberon 7 były 4800 dziś 6000, pylon też coś podnosił z tego co się orientuje.
Sprzęt hifi sprzedajcie teraz bardzo kiepsko i dotyczy to każdej póki cenowej. Pylon nie jest postrzegany na zachodzie jako znana i ceniona marka więc blado to wygląda.
Ale na którym zachodzie? Niemiecki, francuskim czy może anglosaskim? A jak z latynoskim zachodem?
I czy zachód to główne kierunki? A jak wschód ocenia?
To co piszesz jest takie płaskie, niczym ziemia plaskoziemcow.
Pylon ma niską sprzedaż, którą musi jeszcze ciągle rozwijać. Jeśli przejdziemy na poziom realny to dzienna sprzedaż wynosi 22 tys. zł (średnio). Niech tylko nikt nie mówi, że tu nie ma gdzie rosnąć. Na tym poziomie sprzedaży sentymenty nie mają większego wpływu.
Pylon nie liczy się w branży u niemców, raczej wzbudza ciekawostkę taką, że na chińskich głośnikach usiłują zmienić mentalność naszych zachodnich sąsiadów i nie tylko..