Jezeli zrobia z tego nowy Frostpunk to czemu nie ;) Jest tez drugie ogloszenie pracy, wyglada na to, ze Juggler robi orpocz gry z PLI jeszcze inne producje. Zreszta gre The memory of us wydali w 2018. Musieli robic cos juz przed wspolpraca z PLI. Choc to zespol z 10 osobami, wiec w sumie wiecej niz jedna gra nie ma sensu. Ciekaw jestem, czy przejmie ich PLI czy tez inny zespol. Na pewno zaczna prace nad wlasne produkcja (a nie w spolkach celowych) w tym roku, patrz na wywiad ze Zbikiem oraz ostatni raport.
W raporcie jest tez info o dwoch serialach anime oraz filmie anime. Pani scenariuszka do filmu anim wg linkedin pracuje z PLI nad tym filmem od wielu lat, licze na to, ze bedziemy miec juz niebawem premiere. Stad dywidenda, wydaje mi sie ze pierwsze produkcje beda sprzedanie do streamingow w tym roku i bedzie wystarczajaco gotowki na gry, plus emisja z przejsciem na glowy.
Last but not least, w raporcie jest wspomniane ze planuja produkcje anime dla game development, nie do samej gry, wiec licze na jakas wspolprace z duzym wydawca i mini serial promujacy gre.
Patrząc na sukces gry Incuvo i Creepy na VR, biorąc pod uwagę kompetencje PLI w tym obszarze oraz konkurencje klientów (na pewno średnio by im się podobało, gdyby PLI robiło podobne gry do gier dla których robią kinematyki) uważam ze gry własne PLI powinny być grami VR. Tylko czy Żbik podobnie myśli?
A gry z partnerami mogą być RPG czy tez city builder.
zdecydowanie platige można nazwać pionierami tego tematu, popatrzcie już 6 lat temu: https://graczpospolita.pl/platige-image-potwierdza-plany-zwiazane-vr-grami-mobilnymi/ i https://platige.com/pl/project/kultura-i-edukacja-pl/vr-experience/ ps> gdyby nie fatalna wpadka z fatimą i problemy z adol, nie wiadomo jakby się ten temat potoczył, w końcu mieli inne problemy na głowie i to związane z płynnością - uff, nie miło się wspomina, ale dobrze, że obecie spółka jest na innym etapie: dochodowy serwis daje stabilność i bezpieczeństwo więc można pomyśleć o ip w sposób kontrolowany bez dużego ryzyka...