To co ECC, może zamknięcie te konto na Twitterze, bo co to ma straszyć zerową aktywnością od 2017. Za darmo to porada, bo BAAAARDZO źle to wyglada. To już lepiej jak nic nie ma, niż jak jest ale sprzed 5 lat. Nie wiem czy tam internet dochodzi do waszej piwnicy ale pół gamingu siedzi na Twitterze, baa pewnie nawet więcej LOL. Cała giełda światowa się komunikuje przez Twittera. Od 2017ego mogliście tego nie zauważyć, wiec podpowiadam FINTWIT to się nazywa. No chyba, że ulotki z Gearshift’em będziecie w Stanach do skrzynek pocztowych wrzucać. Do pizzy też można dodać, jak ktoś keczupem nie uwali to może i przeczyta.
Życzę im jak najlepiej, w końcu sam mam kupione ich akcje. Ale faktycznie marketing to mają tragiczny. Nawet nie wiem czy można mówić że w ogóle go mają. Bo jedynie gdzie coś wrzucą to strona Drift21 na FB. Przydałby się ktoś kto ma zasięgi i na na własną rękę by próbowali promować, ale zainteresowanie spółką jest małe więc i takich ludzi nie ma. Dobrze to widać na Twitchu, jak wpiszemy Drift21 to nikt tego nie streamuje, mało kto nagrywa filmy na YT. Na samym początku ECC zwracało się do różnych youtuberów co było widać po ich materiałach i zachwalaniu gry, natomiast było to wtedy gdy Drift21 był ultra słabą grą. Bardzo ciekawi mnie jakie plany ma ECCGAMES, bo widzą że akcje im lecą, sami mają nakupowane akcje, a nie widać żeby próbowali jak kolwiek coś robić. Może będą robić marketing dopiero przy premierze jednego z nowych tytułów. Czas pokaże...