Fajna analiza, dzięki za wrzutkę. Polityka apple-a w kontekście spersonalizowanych reklam dała im się we znaki co nie zmienia faktu ,że szukają oszczędności na innych płaszczyznach np. uzyskaniu indywidualnej interpretacji IpBox. Ja myślę ,że jest potencjał w tej spółce i droga którą zmierzają jest jak najbardziej poprawna.
Też oglądałem i bardzo konserwatywnie podszedł do wyników Unsolved za styczeń. Wybrzmiało to jakby coś sie poprawiało lekko ale jednak na koniec, że Unsolved spada i sa ryzyka. No ryzyka sa zawsze, ale wyniki za styczeń przebiły te najlepsze w 2021 roku, wiec to nie jest jakieś tam odbicie tylko znowu idziemy na rekordy. Luty, za sensortower i appmagic bedzie kolejnym rekordowym miesiacem, ale to dopiero przyszłość. Do tego nic o nowej mecie Unsolved i momentami jakby mieszał przychody HOPa na mobile z przychodami Unsolved, a to przeciez to dwa rozne modele monetyzacji.