Oficjalnych danych potwierdzonych przez producenta narazie nie ma ale szacunkowe z podanej powyzej platformy steam db wskazuje ze najmniejszy szacunek to okolo 50 tys sprzedanych sztuk, gdzie ostatni komunikat oficjalny to bylo okolo 21 tys sztuk. i przy komunikatcie 21k uznano ze inwestycja sie zwrocila, wiec przy 50k mozna uznac ze zwrocila sie podwojnie. ogolnie sentyment wobec tej gry jest w sumie wysoce pozytywny jak na mloda firme i niszowa gre. produkcje AAA klasy miewaly gorsze oceny w krotszym czasie a Prison Simmulator caly czas utrzymuje sie przy 80%+ pozytywnych ocen, co jak na poczatki tego typu produkcji to zdecydowany sukces. dodatkowo na tej samej stronie steam db widac ze caly czas prace nad gra trwaja, rowniez widac ze maja osobna wersje dla graczy z chin co jest obecnie najbardziej pozadanym rynkiem dla kazdej firmy technologicznej, rynek setek milionow graczy :)
Chyba coś Ci się pomieszało. Informacja o zwrocie kosztów produkcji była 12 stycznia. Żeby gra się zwróciła musieli sprzedać około 50tys. kopii. Na dzień dzisiejszy obstawiałbym między 55tys, a 60tys. Najważniejsze, że koszty produkcji gry zostały już uwzględnione we wcześniejszych raportach okresowych, a teraz spółka zarabia na przyszłe projekty.
Trochę cię poniosło z tymi wyliczeniami. Zwrot nie był przy 21. Gra nie zwróciła się jeszcze podwójnie a nawet nie jest blisko tego ale ogólnie sprzedaje się i nie jest na pewno źle. Raczej spokojna przyszłość.
A przed nami DLC z perspektywy więźnia + konsole + kolejne produkcje. Kurs jest mocno poturbowany i zdołowany więc mamy z czego odbijać. Poniedziałkowy "mini krach" pokazał wprzedanie spółki (brak podaży w okolicach i poniżej 8 PLN). Pozdrawiam
Komunikat o zwrocie kosztów był przy 997 ocenach na steam. Obecnie jest 1182 recenzje. 1.717.853,82 zł tyle się zwróciło po 997 recenzji - resztę możecie sobie policzyć. Gra w miarę dobrze się sprzedaje i ma dobre perspektywy.