Jak gra się sprzedaje 5 razy lepiej niż Agony, które zarobiło 3,2 mln zł - info z debiutu madmind, to proste wyliczenia wskazuje na 16mln zł zysku z succubus w trzy lata!
Oczywiście jest to dość prawdopodobne. Ale mysle ze nie w tym lezy sila Madmind. Po pierwsze sa konsekwentni i dotrzymuja obietnic. Po drugie mi osobiście podoba sie ze rozwijaja uniwersum ktore stworzyli. To dobra droga. Kolejna gra agony Lords of Hell, moze byc strzalem w 10. Bardzo duzo graczy którzy kupili agony i succubusa kupia ten tytul tu jest spora szansa na pierwszy mln graczy na koncie madmind.
Dodtkowo zarowno paranoid jak i tormmentor juz sa okrzyknięte jako tytuly kontrowersyjne. Sukces gwarantowany pod warunkiem dobrej jakosci gier. A po ocenach succubusa widac ze studio potrafi zrobic dobra grę. Jak dla mniw to jest jeden z najbardziej perspektywicznych gamedevow. Wlasnie dlatego ze sie wyrozniaja na tle masy malych firm. Na pewne sprawy trzeba będzie poczekac ale studio ma zagwarantowane finansowanie na wiele miesiecy do przodu. Wiec tylko robic nowe gry.