Oni zdaję się handlują tym co się sprzedaje więc i kolumny by opchnęli. Ale dlaczego Asbis. Mediaexperty, Neonety i inne Saturny są lepszym kierunkiem. Euro jest od kilku lat choć nie wiem czy Sta jonarnie coś sprzedają.
Dokładnie. To nie jest target na markety. Moim zdaniem potrzebny jest lepszy marketing w necie przede wszystkim. W takim euro czy media to janusze kupują najtańszy syf
Z całym szacunkiem ale Pylon od wielu lat sprzedaje niższe linie w sieci Euro. Pewnie .ają jakieś klauzulę w umowach lub pozostałe sieci nie widzą we współpracy potencjału. Sami sprzedają także dolną niższą półkę i być może to jest docelowy poziom ich zainteresowań. Ciekawa sprawa tym bardziej że PA twierdził że Euro się same do nich zgłosiło w owym czasie.
Wróćmy jeszcze raz do tematu. Według oficjalnych informacji na stronie PA jako sieć sprzedaży (sieci handlowe) wymieniona jest firma RTV EURO AGD gdzie podano: dostępna w ofercie linia Pearl, Opal, Sapphire. Pylon dodatkowo pojawia się w różnych ofertach jakiś sprzedawców ale operujących internetowo i głównie na rynek wschodni (Ukraina, Rosja i inne). Co do sieci EURO, którą prowadzi firma Euro Net Sp. z o.o. to trzeba mieć świadomość tego, że firma ma ponad 10 mld obrotu i ok. 300 mln zysku netto. Przy załóżmy sprzedaży Pylona przez sieć EURO w granicach 1 mln to stanowi 0,01% (jedną setną procenta) sprzedaży tej sieci. Dla Pylona to duży kanał dystrybucji a dla EURO raczej nic nie znaczący klient. Jednak firma komunikuje, że współpraca układa się dobrze. Sprzedawane są w tej sieci tylko 3 linie (wcześniej był dedykowany dla sieci Coral - który jest wycofany) - i to by było logiczne. Wyższe linie przez specjalistycznych sprzedawców i do innych klientów niż klient marketowy. W Polsce jest jeszcze kilka sieci ale wejście do nich może być dla Pylona utrudnione (mały klient, klauzule w umowie z EN). Firma robi zdaje się właściwie (i to komunikuje), że główny nacisk dotyczy ekspansji zagranicznej. Tu wyraźnie się coś ruszyło - firma informuje o ok. dwudziestu krajach ze sprzedażą stacjonarną. I teraz pytanie główne, gdzie tu jest miejsce dla Asbisu? Też się nad tym zastanawiam i nie wiem. Teoretycznie przy tak małej sprzedaży to każda sztuka jest ważna ale firma chyba ma inny pogląd na sprawę. Przy dynamice sprzedaży ok. 30% nie ma co zbytnio negować obranej ścieżki. 14 lutego będziemy mogli coś więcej rozwinąć.
Lepiej się nie da tego ująć, dodam tylko iż w segmencie marketowym jest pełno świecących chińskich bubli których koszt produkcji jest o 90% niższy i tutaj wielkiego potencjału na rozwój nie widać. Inna sprawa sklepy specjalistyczne na całym świecie gdzie w budżecie +/- 2000 euro i więcej Pylon jest mocnym graczem. Obrany przez zarząd kierunek jest jak najbardziej uzasadniony ekonomicznie, z sieciami będą mogli rozmawiać jak zlecą w chinach odpowiedni dla tej grupy docelowej produkt.
W chinach koszt produkcji juz nie jest jak myślisz, 10-20 lat temu tak, teraz chińczyki zaczynają się cenić. Koszt transportu z chin poszedł w górę prawie razy 10. Co do Euro to mają wyłączność a takie sieci to uwielbiają bo nie muszą się tłuc z konkurencją. Pylonowi też to odpowiada bo zachowana jest polityka cenowa firmy.
Nie zupełnie Prezesie, nawet po podwyżkach zamówienie w chinach produktu typu Teufel kosztuje z transportem poniżej 50$ aby u Was wyprodukować coś podobnego trzeba wyłożyć...
Proszę spojrzeć tylko jakie ilości tego sprzedają na samym allegro od roku.
Dla tej grupy docelowej wystarczy wygląd i niska cena.
Właściwy sposób budowania sieci sprzedaży przez producenta beż wyrobionej marki to bardzo wysublimowane zadanie o różnych stopniach wrażliwości. Najlepszą weryfikacją jest wynik sprzedażowy. Pylon ma przed sobą jeszcze wiele pracy w tym zakresie.