Przychody netto I-IIIQ 2021: 8.4mln zł Zysk netto I-IIIQ 2021: 6mln zł Liczba kopii netto rozliczonych w sprzedaży 330tysięcy Liczba kopii netto rozliczonych w sprzedaży 290tysięcy Średni przychód z kopii 28zł Średni przychód z kopii przy obecnym kursie walut 30.5zł Moje estymacje: Wolumen sztuk do rozliczenia w 2021 roku: 200tysięcy Przychód za IV kwartał 2021: 6mln Zysk netto za IV kwartał 2021: 4.2mln Łączny zysk netto za 2021 : 10.2mln Prognoza minimum na 2022 rok Wolumen PC 400 tysięcy sztuk Przychód PC 12 mln zł Wolumen konsole 300tysięcy Przychód konsole 12mln zł Zysk netto 2022 : 20mln złotych
Do tego rozpoczęcie nowego projektu i wprowadzania trybu multi (będzie gotowy w 2023 roku co powinno pomnożyć sprzedaż z 2022 roku x 3-6.) Jak widzicie tu żadnej nowej gry nie trzeba. Przychód 100-200mln to kwestia 2 najbliższych lat.
liczba kopii brutto oczywiście w pierwszym punkcie. Chciałem zmylić qmiotka inwestycyjnego @bankruta, który zaliczył reset portfela w 2021 roku dzięki inwestycji w Polyslash po 15 złotych. :)
Powtarzam. Przychód za 2022 to minimum 24mln i 20mln zysku netto.
To wszystko przy wycenie 150mln hehe.
Obecnie na Winter Sale idzie 4 k kopii na dobę na pozycjach 120-140 × najlepszym czasie. 120k zł codziennie wpada do spółki. Blisko 2mln z samej wyprzedaży 2 tygodniowej. Piekna sprawa!!! Qtafonki wiszące na haku na polyslashu moga tylko pomarzyć o nawet 1/50 takiego przychodu. Wesołych!!! :)
Oho marzenia, 30 mln z gry która była wydana 2 lata temu yhym. Jeszcze rozkład sprzedaży to tylko 25% Europa plis usa, reszta każdy sam sobie odpowie. Oznacza to dramatyczny spadek zysku, przeceny na poziomie -30-40%. Kolejna gra za 3-4 lata, sprzedaż w 2022 150-200k, podział zysków z wydawca czyli 12 płn z kopii na teraz, będzie około 10. 150 ml Cap za co? Za spółkę jednej gry? Gdzie zyski średnioroczne? 2-3 mln? Koszty formy 3-4 mln. Nie dać się oszustowi ubranemu po 140 płn, 120 na drago i psh po 20 PLN? Warto naśladować? 500k i 6 mln zysku, fakty misiaczko fakty
Skoro z pierwszych 500k kopii mieli 6 mln zysku a przez pierwsze trzy kwartały tego roku również 6 mln, to niestety chłopaki, narracja wam się nie klei.
500k i 6 mln zysku, polewam - 25% z jednej kopii 3-4 mln koszty roczne Coop - szukają speców Jedna gra - może ogłoszą projekt, ale jeszcze nie wiedzą co -> kolejna premiera 4-5 lat Konsole bez coop - dramatyczna sprzedaż