DPD Polska rozszerzyła sieć DPD Pickup o punkty nadań i odbiorów w sieci handlowej Dino. Konsumenci mogą nadać lub odebrać przesyłkę w ponad 1 700 marketach z tym szyldem.
Partnerem wdrożenia usługi nadań i odbiorów w sieci Dino jest Pointpack SA.
Będzie to możliwe jedynie do 1 lutego 2022 r., kiedy wejdzie w życie nowelizacja ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele uszczelniajace obecne przepisy. Potem, aby skorzystać z wyjątku przewidzianego dla placówek pocztowych, konieczne będzie generowanie przynajmniej 40 proc. przychodów z usług pocztowych. Tymczasem w sklepach spożywczych jest to biznes marginalny.
czy po tym okresie jest szansa, że niektóre sieci będą wycofywać się z współpracy? Według mnie małe szanse ale nigdy nie wiadomo...
a tak to samo info petarda..ostatnio się zastanawiałem czy oni maja współprace bo nie była znacząco wynikowa (dotychczas chyba) teraz powinno być widoczne już w Q4 2021..