W wynikach za III kw. widać dopiero zwiastun pozytywnych efektów ostatnich partnerstw. Z nowymi partnerami z branży kurierskiej i handlowej notujemy nawet dwukrotny wzrost liczby obsługiwanych paczek w skali miesiąca. Będzie to widoczne w wynikach w obecnym kwartale – rekordowym dla nas, podobnie jak dla całej branży kurierskiej. W 2022 r. spodziewamy się systematycznie kolejnych owoców tych umów – mówi Marek Piosik.
Pointpack w Europie
Pierwsze efekty umowy w Rumunii będą widoczne w wynikach w 2022
W 2022 spodziewają się nawiązania współpracy na kolejnym zagranicznym rynku.
Jedną z inwestycji jest rozpoczęty w tym roku pilotaż dotyczący integracji automatów kurierskich – do końca roku spółka będzie dostarczała technologię do sieci kilkudziesięciu maszyn, a w przyszłym ma nadzieję na kilkaset lub nawet dużo więcej. Będą obsługiwane przez wielu kurierów