no pięknie ponad 144 mln zł zysku netto za 3 kwartały, zapasy 642 mln zł jakby spodziewali się teraz najlepszego kwartału, myślę że możliwe że w tym roku będzie prawie 200 mln zysku.
czyli lecimy na 9 zł? malo prawdopodobne , musialbys miec rope nizej , index dolara na 150 , zalamka na sp500 i wielki fear , i 10latki amerykanskie rentownosci up, narazie nie widac takiego zalamania, by wytrzepalo taka dobra spolke
a jak lada tydzień gruchnie wieść że łańcuchy odblokowane i produkcja nowych gratów idzie znowu pełną parą...? już nie takie APRy w ostatnim czasie cofały się o kilkadziesiąt % w ostatnim czasie....atmosfera gęstnieje...
chlopie wiekszosc czesci zamiennych jest produkowanych w europie, i tutaj lancuchy dostaw raczej nie zagrozone, cena kontenera z chin tez nie ma duzego wplywu, firma ma duze zapasy magazynowe, kurs waluty moze byc jedynym problemem, ale to bez problemu przerzuci sie na klienta, widac to po zysku netto w porownaniu z zeszlym rokiem styczen - koniec wrzesnia nett + 77% up
nowych aut nie zaczna produkowac masowo, bo docelowo masz miec hulajnoge albo elektryk, a pozatym nie stac ludzi na nowe auto, czesci zamienne beda sie miec swietnie
doobra, ale to w długim terminie to się zgadzam, chcą nas ekooszołomy zostawić z deskorolką...ale w perspektywie kilku-kilkunasto miesięcznej to odblokowanie Hincyków może mieć wpływ na rypnięcie kursu
"le w perspektywie kilku-kilkunasto miesięcznej to odblokowanie Hincyków może mieć wpływ na rypnięcie kursu"
Chinczykow nikt nie odblokuje bo oni graja do tej samej bramki co globalisci zachodni dogadali sie, gdy australia chciala zrobic sledztwo covidowe, to nagle na zlosc babci chinczyki odmrozili sobie uszy i zakazali importu wegla z australi mimo ze go nie mieli, i nagle o sledztwie covidowym ucichlo, oni graja do tej samej bramki , jak wariant zmniejszenia oczekiwan konsumentow na zachodzie pokojowy blokadami dostaw nie wypali to bedzie wariant silowy zmienia oczekiwania w 5min, koncerny motoryzacyjne sa na tyle potezne ,ze by chipy zorganizowaly gdyby chcialy , problem w tym ze po co maja produkowac duzo aut, ajk konsumenta na zachodzie coraz zadziej stac na nowe auto, to jest przyczyna mniejszej produkcji a nie braki komponentow, tak samo jak z tym gazem ceny rosna a magazyny pelne, rynek czesci zamiennych jest rozdrobniony i ciezko bedzie go uwalic , a popyt na 15 lat masz zagwarantowany i APR bedzie rosl
dostosowanie popytu do podazy w eurowpie i usa wlasnie nastepuje i poklosiem tego jest mniejsza produkcja aut , jestesmy na koncowce cyklu kredytowego , gdzie nie da rady podniesc stop procentowych bo wszystko sie zawali , obnizyc tez nie da rade % ponizej zera by konsumenci mogli kupowac wiece aut domow, towaro, zreszta chinczykowi tez na tym nie zalezy by za zielone papierki wiecej eksportowac chinczyk chce sie przestawic na konsumcje wewnetrzna, wiec konsumenci na zachodzie zadluzeni po szyje nie sa w stanie kupowac nowych aut, i koncerny sie dostosowuja , mamy pieniadz dluzny ktory wlasnie umiera, po za rzadami i bankami centralnymi juz prawie nikt nie bierze kredytow , a od doplywu nowego kredytu obecny system monetarny jest uzalezniony, trzeba mniej konsumowac, to sie pokrywa z inflacja , mniej drozszych aut konsumenci kupia, koncerny za to zarobia wieksza marze, jak ktos mowi ,ze problem z dostawami z chin sie rozwiarze to jest w bledzie , globalizacja jest zwijana, beda lokalne lancuchy dostaw, eko terroryzm w natarciu, redukcja populacji rowniez w trakcie inaczej co2 sie nie obnizy, wiec przyszlo nam zyc w ciekawych czasach jak mawia chinskei przyslowie , APR bedzie rzadzil nowych aut nie zobaczycie duzo
I kolejny oddział ap otwarty super. Ciekawe czy jeszcze coś w tym roku otworzą. Dobry fundament na przyszłe lata. Jak się nie mylę to 12, 13 oddział w tym roku przy takich inwestycjach zysk petarda!!!!!!