Hmmm, może żeby ograniczyć straty przez danie zarządowi bodźca do ogarnięcia siebie i wymiany nieefektywnej załogi, a zwłaszcza ludzi którzy akceptują do wydania lipę z 2.1mln budżetu?
Ważne aby teraz połatali bugi i na STEAM brakuje już tylko 2 % aby było 70 % pozytywnych opinii. Mają czas aby usprawnić przed wydaniem na OQ2, który jest najważnieszym rynkiem. W kasie prawie 5 mln. gotówki po 3Q, co na NC jest rzadkością wśrod spółek gamedev., zwłaszcza o tak niskiej kapitalizacji. Zostaje i ewentualnie będę teraz dobierał w miarę możliwości, dam im szansę na poprawę. Pisałem na DISCO z gościem z CARBONA, niebawem info o premierze na OCULUS QUEST 2 oraz inne ESPI, może CO-OP do WIZARDS. Kolejnym plusem jest posiadanie udziałów w IRON VR, tylko kiedy oni wreszcie zadebiutują na NC. CARBON ma 44 % akcji IRON VR, który będzie portował na VR świetnie się zapowiadający ALASKAN TRUCK SIM.od MOVIE GAMES/ROAD STUDIO.
Hejt to bezzasadne plucie jadem.
Nazywanie zasadnej(patrząc na obietnice, budżet, dwa beta testy, potencjał marki, stan produkcji) i cywilizowanej krytyki hejtem to zamiatanie problemu pod dywan i dawanie przyzwolenia na taki stan rzeczy.