• Początkujący Autor: ~lethos [46.76.227.*]
    Witam. Zamierzam zacząć przygodę z kryptowalutami. I mam pytanie do osób, które już jakiś czas bawią się w temacie. Mianowicie chodzi o to na jakiej giełdzie mam zacząć inwestycje. Dużo opinii pozytywnych ma Binance. Czytałem też o BiteBay ale zauważyłem, że zostało to zamienione na jakieś Zonda. Odnośnie tego Binance to opinie na plus. Jednak mam wątpliwości wkraczając na tak dużą giełdę, gdyż tak jak mówiłem jestem początkujący i nie mam osoby, która mogłaby mi pomóc kiedy tej pomocy bym potrzebował. Dlatego piszę tutaj na forum. Kolejna sprawa - z jakim kapitałem można już zaczynać zabawę. Głównie chodzi mi o to, czy muszę mieć te 10 tysięcy złotych żeby zacząć grę? Czy mogę zaczynać z mniejszym kapitałem. Tak jak mówiłem jestem początkujący i chciałbym spróbować, ale nie chciałbym inwestować od samego początku dziesiątek tysięcy. Czekam na odpowiedź, porady a także jakieś poradniki na YT oraz pomocne strony internetowe. Dziękuję z góry i pozdrawiam.
  • Re: Początkujący Autor: ~wiemto [95.49.27.*]
    Na Bitbay masz poradnik. Przeczytaj i do roboty. Nic trudnego.
  • Re: Początkujący Autor: ~somnambulik [83.26.162.*]
    Możesz też powstrzymać się od inwestycji w kryptowaluty i zaoszczędzić pieniądze i nerwy, no chyba że masz szklaną kulę i wiesz co (i kiedy) się wydarzy. Jest wiele rynków mniej niebezpiecznych niż kryptowaluty, choć oczywiście również potencjalnie mniej lukratywnych. Zasada (jak zapewne wiesz) jest prosta - im większy (potencjalny) zysk, tym większe ryzyko.
  • Re: Początkujący Autor: ~marcin [86.84.213.*]
    Gdy jednak będziesz chciał wymienić swoje krypto to z czystym sumieniem mogę polecić ci https://www.tothemoon.com.pl/ . Jak dla mnie jest to najlepszy kantor, w którym ceny są naprawdę konkurencyjne
  • Re: Początkujący Autor: geraldotremblay [196.245.161.*]
    Możesz sprawdzić portale internetowe i fora kryptograficzne, takie jak bitcointalk.