Zależy kto do czego porównuje. Mieliśmy być lepsi od GSS, a tym czasem obecnie więcej osób gra w GSS, mimo że jesteśmy 1.5 dnia po premierze. Dla mnie wtopa,bo po cichu liczyłem na przebicie ich peaku
Nie wydaje wam sie ze rynek symulatorów jest zdecydowanie za duzy. Wszystko na jedno kopyto. Sprawdzaja sie symulatory jak gss, moze cos motoryzacyjnego, czy jakis builder bo to szerokie grono odbiorców. Reszta zaczyna wygladac na prodkukcje kopiuj/wklej. Powtarzalne rzeczy i grafika. Wydac kolejne 70 zl na w sumie identyczne produkty juz nie ma kto. Bedac graczem kupilbym max 2 takie gry w roku a tu tego jest od groma. Dodtkowo PS zaszkodził prolog. Ludzie pograli troche fajnie bylo ale calej gry nie kupuja bo w sumie co tam jeszcze moze byc nowego. PS to dobry produkt. Ale szału tu nie bedzie sprzedaz na poziomie 60-70 tys do końca roku bedzie swietnym wynikiem.