• CDN OPTIMA Autor: jimmijones [83.24.234.*]
    Witam, czy ktoś z Was używa programu CDN OPTIMA w swojej firmie? Może macie jakieś opinie o tym programie, czy sie sprawdza czy raczej sie nie nadaje.
  • Re: CDN OPTIMA Autor: ~hej [85.221.139.*]
    jestem informatykiem i znam ten program niejako "os środka", bo mialem z nim kiedys do czynienia. musze powiedziec ze jest dosc solidny, sa wydawane aktualizacje, jest podzielony na moduly, moim zdaniem dla malej firmy moze byc. jest to ubozsza wersja wiekszego systemu cdn xl tej samej firmy.
  • Re: CDN OPTIMA Autor: ~AG [62.111.179.*]
    Ja też go znam jako informatyk, ale obok mam osoby, które posługują się tym programem i ja ich szkolę i pomagam im w tym. Myślę, że jest naprawdę b.funkcjonalny i łatwy w obsłudze, trzeba tylko zapoznać się z zasadą jego funkcjonowania, ale to chyba zawsze tak jest. Znam ten program już jakiś czas i widzę jak się rozwija, zgodnie z sugestiami klientów a ponadto są natychmiastowe aktualizacje przy każdej zmianie przepisów lub układu druków do urzędów.
  • Re: CDN OPTIMA Autor: jimmijones [83.6.23.*]
    A porównując do WF-MAG?
  • Re: CDN OPTIMA Autor: ~hej [213.17.224.*]
    maga tez znam, osobiscie wybralbym optime, ale to zalezy od konkretnej firmy, np. w optimie lepiej rozwiazany jest system obslugi rabatow, w magu za to w bardzo przyjemny sposob podzielone sa na faktory rozliczone i nierozliczone, po prostu wybiera sie grupe dokumentow w drzewku po lewej stronie, nie pamietam jak z tym jest w opimie, mag rozwija sie podobnie jak optima, rownez wydawane sa aktualizacje, choc nie wiem czy tak czesto jak w optimie. producent maga to firma ktora jest od dawna na polskim rynku i ma bogate doswiadczenia przy tworzeniu systemow FK
  • Re: CDN OPTIMA Autor: ~OLA [89.230.11.*]
    Witajcie.