Czy ktoś się orientuje jaką wartość ma ten licznik na stronie pefectbot, który pokazuje liczbę rozmów z wykorzystaniem czatu? Czy to taka zabawka, która bazuje np. na średniej liczbie połączeń czy to narzędzie połączone ze stronami klientów i raportuje liczbę kontaktów? Z góry dzięki za odpowiedź.
no właśnie. To ciekawe, bo w 2 miesiące liczba kontaktów urosła z 3 mln do 4,5 mln. Więc jeśli licznik oddaje realną liczbę kontaktów to by oznaczało znakomity progres. Zobaczymy ile wskaże wynik na koniec listopada. Nie czytałem wywiad u z prezesem, ale jeśli użył terminu jednorożec to trzeba pamiętać, że tym terminem określa się w biznesie start-upy, które osiągają kapitalizację powyżej 1 mld usd. Chyba że tak roboczo sobie nazwał Perfectbot ;)
Warto też nie zapominać o Fabrity, bo tam stabilnie rośnie zatrudnienie, co widać choćby na Linkedin. Niedługo wyniki, także zobaczymy czy Mikołaj przyniesie nam 3-jkę z przodu :)
Jeszcze raz zapytam: czy wiecie na jakiej zasadzie działa ten licznik na stronie pefectbot? Czy jest on zintegrowany z klientami czy raczej to taka orientacyjna "zabawka". Z góry dziękuję za odpowiedź.