Jak w tytule ciekawe ile dodatkowej kasy wpadnie ze zmiay przepisów a zainteresowanie tymi płatnosciami jest coraz wieksze . Wychodzi na to ze zapowiada sie ciekawy rok dla xplusa .Dodatkowo bruksela tez cos kombinuje aby w całosci przejsc na ten system. Wychodzi na to ze 2022 bedzie bardzo pracowity no i jescze dokonczenie projektu XARPA . Widac to po ofertach pracy i kampani aby przyciagnac jak najwiecej pracowników . https://www.pit.pl/aktualnosci/sejm-za-przepisami-dotyczacymi-e-faktur-zmiany-obowiazkowe-od-2023-roku-1006078 https://www.niepoddawajsie.pl/split-payment/
Nie wszyscy zdają sobie sprawę jakie podmioty obsługuje xplus lub są leniwi .
To międzynarodowe podmioty funkcjonujące na wielu rynkach a takie wprowadzenia systemów wiąże się z ich utrzymaniem obsługa itd. Są to wpływy dodatkowe na wiele lat ale i dodatkowe obciążenia w postaci angażowania dodatkowych pracowników .
W niedługim czasie może dojść że całość pracowników będzie utrzymywać te systemy
z zyskami na dzisiejszym poziomie.
Winkiem tego jest chęć przez spółkę pozyskania około 100 wykwalifikowanych pracowników.Tak wygląda moje spojrzenie,na zmiany zachodzące dziś w spółce. Automatyzacja tych procesów może w znacznym stopniu odciążyć zespół gdzie opracowywany jest (XARPA) .A po 2023 zwiększyć zyski X3.
https://pl.linkedin.com/in/karolsudnik
Czyli w dużym uproszczeniu chodzi o to co dzieje się aktualnie np. w x-kom.
x-kom, korzystając z Dynamics 365 Finance and Operations, x-kom zbudował platformę omnichannelową dla swoich portali sprzedażowych i partnerów dostaw. Wcześniej większość zamówień była przetwarzana ręcznie. Teraz, dzięki Dynamics 365 Customer Service, cały proces sprzedaży jest zautomatyzowany. Po naciśnięciu przycisku „KUP”, w ciągu zaledwie 360 sekund centrum dystrybucyjne widzi zamówienie i może rozpocząć proces wysyłki.
“Sprzedawca angażuje się tylko wtedy, gdy system dostrzeże problem, na przykład jeśli produktu nie ma w magazynie.” – wyjaśnia Marcel Klaja, specjalista ds. Dynamics 365 w x-kom.