• split payment od xplus Autor: ~Xxx [93.105.177.*]
    Jak w tytule ciekawe ile dodatkowej kasy wpadnie ze zmiay przepisów a zainteresowanie tymi płatnosciami jest coraz wieksze .
    Wychodzi na to ze zapowiada sie ciekawy rok dla xplusa .Dodatkowo bruksela tez cos kombinuje aby w całosci przejsc na ten system.
    Wychodzi na to ze 2022 bedzie bardzo pracowity no i jescze dokonczenie projektu XARPA .
    Widac to po ofertach pracy i kampani aby przyciagnac jak najwiecej pracowników .
    https://www.pit.pl/aktualnosci/sejm-za-przepisami-dotyczacymi-e-faktur-zmiany-obowiazkowe-od-2023-roku-1006078
    https://www.niepoddawajsie.pl/split-payment/

  • i do tego takie braki w Chmurze w Polsce Autor: ~microFunder [51.148.3.*]
    bedzie co robic, bedzie tez mial co robic kurs akcji.

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Technologie-chmurowe-moga-wytworzyc-27-mld-euro-wartosci-dodanej-do-2030-r-8212249.html

     
  • Re: i do tego takie braki w Chmurze w Polsce Autor: ~Xxx [93.105.177.*]
    Nie wszyscy zdają sobie sprawę jakie podmioty obsługuje xplus lub są leniwi .
    To międzynarodowe podmioty funkcjonujące na wielu rynkach a takie wprowadzenia systemów wiąże się z ich utrzymaniem obsługa itd. Są to wpływy dodatkowe na wiele lat ale i dodatkowe obciążenia w postaci angażowania dodatkowych pracowników .
    W niedługim czasie może dojść że całość pracowników będzie utrzymywać te systemy
    z zyskami na dzisiejszym poziomie.
    Winkiem tego jest chęć przez spółkę pozyskania około 100 wykwalifikowanych pracowników.Tak wygląda moje spojrzenie,na zmiany zachodzące dziś w spółce. Automatyzacja tych procesów może w znacznym stopniu odciążyć zespół gdzie opracowywany jest (XARPA) .A po 2023 zwiększyć zyski X3.
    https://pl.linkedin.com/in/karolsudnik

    https://www.euronext.com/en
  • Re: i do tego takie braki w Chmurze w Polsce Autor: ~Alex [176.221.120.*]
    Czyli w dużym uproszczeniu chodzi o to co dzieje się aktualnie np. w x-kom.

    x-kom, korzystając z Dynamics 365 Finance and Operations, x-kom zbudował platformę omnichannelową dla swoich portali sprzedażowych i partnerów dostaw. Wcześniej większość zamówień była przetwarzana ręcznie. Teraz, dzięki Dynamics 365 Customer Service, cały proces sprzedaży jest zautomatyzowany. Po naciśnięciu przycisku „KUP”, w ciągu zaledwie 360 sekund centrum dystrybucyjne widzi zamówienie i może rozpocząć proces wysyłki.
     
    “Sprzedawca angażuje się tylko wtedy, gdy system dostrzeże problem, na przykład jeśli produktu nie ma w magazynie.” – wyjaśnia Marcel Klaja, specjalista ds. Dynamics 365 w x-kom.
  • Re: i do tego takie braki w Chmurze w Polsce Autor: ~Xxx [31.0.35.*]
    Coraz częściej widać aktywność spółki
    I ofertą dla największych podmiotów.
    https://circular-retail.eu/
[x]
XPLUS -0,35% 2,84 2025-10-09 16:42:56
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.