• 6,5 tys. zakażeń... Autor: ~maxi [46.204.7.*]
    Coraz więcej znaków na niebie wskazuje mocne odreagowanie na blirt :)
    Insider kupił akcje za 260k zł
    Pandemia niestety się rozkręca a będzie dużo gorzej
    Przegląd opcji i możliwe wezwanie w okolicy 20-30 zł (zainteresowanie nawet mercatora naszą spółką)
    Konsolidacja po spadku o 50% w rok na poziomie 10 zł...
    Myślę, że jeszcze w listopadzie covidówki wrócą do łask inwestorów i szybko przekroczymy 20 zł :)
  • Re: 6,5 tys. zakażeń... Autor: ~Adi [83.11.31.*]
    Jedyne co się zgadza w tej twojej nagonce to, że insider kupił... Ja wiem dlaczego to zrobił, ale zostawię to dla siebie. Rekomendacja: kurs wróci w okolice przedcovidowe.
    Nieprawdopodobne, żeby insider kupił, żeby umoczyć tyle kasy? No to zapnijcie pasy i obserwujcie:)
  • Re: 6,5 tys. zakażeń... Autor: ~Donito [188.146.68.*]
    Jestem nowicjuszem. Łudziłem się że zechcą podbić kurs w celu opchnięcia akcji z programu motywacyjnego. Teraz zasugerowali zejście z giełdy więc wezwanie najlepiej chyba zrobić jak najtaniej? A jak już zejdą to mogą robić co chcą i jak chcą? Np dać temu co teraz wyłożył 260k premie uznaniową czy cokolwiek. Tak? Bo nie rozumiem czemu mieliby od nas teraz odkupić po20-30?
    Adi a właściwie to dlaczego siedzisz tu tyle czasu? Jaki tu widzisz sposób na zarobek?
  • Re: 6,5 tys. zakażeń... Autor: ~Harry [46.204.7.*]
    Wezwanie nie oni będą robić a inwestorzy, którzy wyrazili chęć zainwestowania w spółkę.
    Myślę, że głównemu również zależeć będzie na jak najwyższym kursie.
    Stąd insider zaczął kupować bo zajmuje się fuzjami i jest bliżej rozmów niż my!
    Dlatego obstawiam wezwanie powyżej 20 zł :)
    Na 5 zł to nigdy nie zleci. Przy 8 zł trzeba dokupować, ale wątpię, żeby spróbowali tam jeszcze zejść. Czekam z pakietem dodatkowym na okolice 9 zł ale chyba też się nie doczekam.
    Jeszcze w tym roku powinniśmy liznąć znowu 20 zł.