• Szacunki sprzedaży Autor: ~Zyman [109.173.152.*]
    Według moich luźnych obliczeń próg zwrotu ToI powinien osiągnąć przy 50 - 60k sprzedanych sztuk. Na steamie szacunki sprzedaży na podstawie wydanych opinii to już ponad 33k. Do tego dochodzi przynajmniej drugie tyle z konsol i mamy około 70k sprzedanych sztuk.
    Według mnie UL czeka teraz na potwierdzone info z konsol (tak było w przypadku ES), aby wydać ESPI o zwrocie. W zasięgu tygodnia powinniśmy mieć info. Zapraszam wsiadać na pokład bo to ostatni moment.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Troll [5.184.8.*]
    Wszystkich komentarzy na Steam jest 1663. Razy konserwatywne 30 masz 50 tysięcy sztuk na PC. Jeśli na konsole drugie tyle się sprzedało to mamy 100 tysięcy.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Aaa [31.0.57.*]
    Czekają na potwierdzenie ze wszystkich platform. Ostatnie nie pełne espi o częściowej sprzedaży przyniosło odwrotny skutek od zamierzonego.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Woj [88.156.138.*]
    Moim zdaniem rynek jeszcze zaznaczam jeszcze tej spolki nie widzi , ale to do czasu.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~bleble [109.95.146.*]
    zysk będzie w tym roku 4-7 mln PLN a wycena 20-kilka- to się nie ma prawa utrzymać na dłużej
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Pipi [193.3.241.*]
    Dnia 2021-09-29 o godz. 08:16 ~bleble napisał(a):
    > zysk będzie w tym roku 4-7 mln PLN a wycena 20-kilka- to się nie ma prawa utrzymać na dłużej

    Ale to sie rozejdzie tutaj w ciagu pol roku. Pensyjki, jakies zaliczki na nowe gierki itd itd...
    Co do tych zliczan amatorow gieldy to sa to klasyczne wishful thinking....

    Gra jest juz od tygodnia w czarnei zyci i sprzedaz oscyluje na poziomie prawie zerowym....Ot tyle co na waciki

  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Dąbek [34.99.247.*]
    Ogarnasz, że zysk to nie cash?

    Zysk netto to przychody minus opex minus amortyzacja (czyli na razie 1/6 albo mniej nakładów na gierki)
    Cash na 30.06 to 1,2 mln zł + Roki 0,5 mln + ES 2 mln + Tails będzie już ok 4. mln zł minus opex (w tym marketing)
    co daje na 30.09 lekko 5-6 mln zł cash, który można inwestować w nowe gry.
    Spłaty pożyczki są rozłożone a opex to payroll, który pewnie wyniesie max 0,5-1 mln zł rocznie.

    Wyniki są, finansowanie jest, gry się powoli cashują - muszą się ogarnąć z nowymi projektami
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Ciekawy [46.134.124.*]
    Co to jest opex??
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Dąbek [34.99.247.*]
    Koszty operacyjne - w przypadku UL to amortyzacja wyprodukowanych gier, produkcja pudełek sprzedanych, wynagrodzenia 4 osób + marketing (przy okazji premier)
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Naleśnik [94.254.235.*]
    Ludzie powiszą tu na hakach z 3 lata bi tyle im zajęło zrobienie tych 3 gier Horae jest bez znaczenia bo nahsłabsza gra i mają ledwie 30% ale od zysku czarno to wygląda
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: yaareek [89.64.64.*]
    Dzisiejsze dane o sprzedaży jak dla mnie mocno niepełne i niewiarygodne. Nie spotkałem się z tak niskim mnożnikiem komentarzy na steamie do raportowanie sprzedaży , bo tylko 16, chociaż po pierwszych 3 dniach sprzedaży było 25 też mało .
    Kwartał skończony, przychodu netto będzie min 4mln, zysku ostrożnie zakładam 2mln, 1,5 zł na akcje. Według raportu x końca lipca pracują już nad 1-2 nowymi gierkami. Nie zdziwię się jak w 4 kwartale znowu coś wydadzą.
    Nowy prezes dobrze to rozkręca
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~K2 [77.87.4.*]
    Nie uważasz, że podając takie dane prezes powinien je skomentować je, szanując akcjonariuszy. Powinien podać czy w tych szacunkach są dane z pudełek itd. , kiedy szacują zwrot i co z premierami gier na 2022 rok, w tym roku ma być jeszcze Horae ,a dalej co.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Woj [31.0.74.*]
    Dla mnie nic nie zgadza , czekam na wyniki
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Piękny_Roman [193.42.150.*]
    yaareek: "Dzisiejsze dane o sprzedaży jak dla mnie mocno niepełne i niewiarygodne. Nie spotkałem się z tak niskim mnożnikiem komentarzy na steamie do raportowanie sprzedaży , bo tylko 16, chociaż po pierwszych 3 dniach sprzedaży było 25 też mało."

    Ok, rozumiem rozgoryczenie bo dane delikatnie mówiąc nie powalają. Można kontestować rzeczywistość ale to nie są szacunki ludzików spekulujących na forum bankiera tylko oficjalne dane sprzedażowe od spółki ....

    Z drugiej strony na nieadawnym czacie na pytanie o dane ze sprzedazy z konsol Prezes odpowiedział tak:
    "Po ilu dniach spływają do spółki wiarygodne dane ze sprzedaży na konsolach Eldest Souls?
    Darren Newnham
    Dane z Nintendo przychodzą zwykle 20 dnia następnego miesiąca, z Sony około 1 tygodnia po wydaniu gry, z Microsoft na bieżąc"

    https://strefainwestorow.pl/artykuly/czaty-inwestorskie/20210813/portfolio-wydawnicze-united-label-darren-newnham

    Skoro tak, to na tym etapie dane przynajmniej konsolwe mogą byc niepełne, choć marne to pocieszenie....

    pozdawiam,
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Greg [89.101.79.*]
    Nie wiem co tutaj ludxie sie bulwersuja skoro na moje ok 2mln to calkiem niezle. Nie znalazlem w raporcie zeby byla mowa o 4mln kosztow na te gre aczkolwiek jest mowa o kilku grach za koszt nieco ponad 4mln plus .8mln czyli okolo 5mln na koszty gier. W zasadzie prawie sie iron zwrocil jak by nie patrzec
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Dąbek [185.56.244.*]
    Mam takie kiepskie przeczucie, ze skoro nie ma żadnego komentarza na Amazon, to jeszcze żadna partia pudełek nie wyszła albo bardzo mała początkowa z dostawą na premierę - wypadałoby to skomentować czy producent się wysypał, czy to specjalna zagrywka żeby to reve weszło na q4. Byłoby to zmarnowanie potencjału bo zniecierpliwieni gracze zamiast wydać 40 USD za pudełko kupią dostęp za 19-22 USD, choć może się mylę i freaki gamingowe czekają na lepsze wersje. Przez 3 miesiące rankingi od 30-70 do 100-200, NS słabiej ale 1/4 roku na amazon x 3 konsole powinno dać konkretny wolumen, min 5-10k a więcej. Ten temat to zagadka.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~qwerty [91.90.124.*]
    Dnia 2021-09-30 o godz. 20:59 ~Dąbek napisał(a):
    > Mam takie kiepskie przeczucie, ze skoro nie ma żadnego komentarza na Amazon, to jeszcze żadna partia pudełek nie wyszła albo bardzo mała początkowa z dostawą na premierę - wypadałoby to skomentować czy producent się wysypał, czy to specjalna zagrywka żeby to reve weszło na q4. Byłoby to zmarnowanie potencjału bo zniecierpliwieni gracze zamiast wydać 40 USD za pudełko kupią dostęp za 19-22 USD, choć może się mylę i freaki gamingowe czekają na lepsze wersje. Przez 3 miesiące rankingi od 30-70 do 100-200, NS słabiej ale 1/4 roku na amazon x 3 konsole powinno dać konkretny wolumen, min 5-10k a więcej. Ten temat to zagadka.

    Ile bys sie nie oszukiwal i wypisywal te swoje fantazje czytaj zyczenia to od jutra bedziesz drapal sie po obolalym garbie i z 30% zysku dzieki swojej amatorszczyznie wejdziesz w straty. I bedziesz dalej kopal sie z konikiem po 15 zl
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Rabat [5.62.49.*]
    Ja kupie wszystkie akcje co beda na rynku w okolicach 20 zl, nie boj sie.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~1pln [83.31.93.*]
    Dali ciala z pudelkami bo przesuneli termin na 29.10.
    Odpowiada za to spolka corka ci games usa.
    Z drugiej strony 5000-10000 sprzedazy z preorderow moga juz miec co by dawało dodatkowy 1 mln zl
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~bleble [109.95.146.*]
    jak nie ma pudełek to nie ma sprzedazy
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Marek [5.173.137.*]
    Dnia 2021-10-01 o godz. 00:18 ~1pln napisał(a):
    > Dali ciala z pudelkami bo przesuneli termin na 29.10.
    > > Odpowiada za to spolka corka ci games usa.
    > > Z drugiej strony 5000-10000 sprzedazy z preorderow moga juz miec co by dawało dodatkowy 1 mln zl

    Co za zenada. Pre orders zawsze wliczane sa do pierwszego dnia sprzedazy. Nigdy nie liczy sie tego oddzielnie.

  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Dąbek [34.99.247.*]
    Geniuszu, w ESPI wyraźnie jest napisane, że wyniki sprzedaży dotyczą kanałów cyfrowych, do których pudełka nie należą...
    Trollujcie ile wlezie, ale kłamstw nie rozsiewajcie...
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~wwerty [91.90.124.*]
    Dnia 2021-10-01 o godz. 09:11 ~Dąbek napisał(a):
    > Geniuszu, w ESPI wyraźnie jest napisane, że wyniki sprzedaży dotyczą kanałów cyfrowych, do których pudełka nie należą...
    > Trollujcie ile wlezie, ale kłamstw nie rozsiewajcie...

    I tak geniuszu z ponad 30% zysku wpadles w strate i pokop sie dalej z koniem amatorze
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~1pln [83.31.93.*]
    Ciekawa sprawa
    Na steamdb przeskoczyliśmy w nastepny przedzial 50-100 k sprzedanych sztuk.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~bleble [109.95.146.*]
    Jak chcesz wliczac w sprzedaz cos czego nie sprzedales, poziom żenada
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~S_ka [5.172.255.*]
    Z raportu rocznego wynika, że koszty inwestycji będą ujęte w pozycji /Inne wartości niematerialne i prawne/. W raporcie II kw. Jest tam 5,5 mln /na trzy gry/. Kwota ta będzie amortyzowana w 36 ratach od premiery gry. Trochę zaokrąglając wychodzi 0,15 mln kwartalnie. Tak więc przychód III kw pesymistycznie 4.5 mln minus koszty stałe 0.3 mln minus marketing liczymy full 0.7 mln /choć wątpię czy wszystko wydali/ minus pożyczka rata od CIG 0.5 /tu nie jestem pewien/ minus koszty produkcyjne 0.3 mln minus amortyzacja 0.15 mln daje jakby nie liczyć 2.25 mln zysku. P/E 20 daje 45 mln kapitalizacji jak dla sektora czyli akcja 30+ Jak ktoś widzi jakieś luki w rozumowaniu, niech napisze chętnie się poduczę:) ale pls merytorycznie...
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Dąbek [34.99.247.*]
    5,5 mln na 30.06 jest na 2 gry bo Roki amortyzuje się już w pozycji Inne wartości niematerialne i prawne 
    Poza tym, ratę pożyczki nie wlicza się w wynik - w wynik idą jedynie odsetki, spłata pożyczki wpływa jedynie ujemnie na CF.
    Ogólnie wyniki będą, cały hate opiera się o koszt zrobienia Tails of Iron i brak zwrotu po 1,5h od premiery.
    Tak jak już pisałem, na bazie pierwsze części, za niewielkie nakłady można robić drugą a może więcej części -
    widać po ilości recenzji i poziomie 90% pozytywów, że zajawka jest i można markę monetyzować przez lata.
    Brakuje nowych deweloperów, więcej ciekawych projektów, bo roboty za dużo nie mają...
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~AAA [37.26.192.*]
    Dnia 2021-10-01 o godz. 13:48 ~Dąbek napisał(a):
    > 5,5 mln na 30.06 jest na 2 gry bo Roki amortyzuje się już w pozycji Inne wartości niematerialne i prawne 
    > Poza tym, ratę pożyczki nie wlicza się w wynik - w wynik idą jedynie odsetki, spłata pożyczki wpływa jedynie ujemnie na CF.
    > Ogólnie wyniki będą, cały hate opiera się o koszt zrobienia Tails of Iron i brak zwrotu po 1,5h od premiery.
    > Tak jak już pisałem, na bazie pierwsze części, za niewielkie nakłady można robić drugą a może więcej części -
    > widać po ilości recenzji i poziomie 90% pozytywów, że zajawka jest i można markę monetyzować przez lata.
    > Brakuje nowych deweloperów, więcej ciekawych projektów, bo roboty za dużo nie mają...

    Oto Twoj wpis sprzed kilku dni i Twoje obliczenia ...czytaj zyczenia ....Juz sie sam zapultales w pocieszaniu...

    Dnia 2021-09-29 o godz. 18:50 ~Dąbek napisał(a):
    > Nastawiają się chyba na zwrot, choć dziwi mnie takie manipulowanie polityka - ES nie było espi tylko info w raporcie Q2 z 10 dni, teraz podali niecałe 3 dni nazywając to 3 dniami, a z 10 dni cisza - patrząc na ranki konsolowe i komentarze steam trzymam się swojego szacunku czyli 90-100k sztuk i max. 14 dni

    I co miales po 14 dniach ??? 45 tys....-;)))
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Woj [88.156.138.*]
    Po 10 dniach.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Dąbek [34.99.247.*]
    Obstawiałem po 10-14 dniach 60-70k cyfrowo i 5-10k pudełek co można przychodowo przeliczyć na 2x więcej sztuk cyfrowych.
    Jest 45k po 10 dniach, pewnie 50, może nieco więcej k po 14 dniach - ALE NAGANIAŁEM!
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~AAA [37.26.192.*]
    Dnia 2021-10-01 o godz. 16:01 ~Dąbek napisał(a):
    > Obstawiałem po 10-14 dniach 60-70k cyfrowo i 5-10k pudełek co można przychodowo przeliczyć na 2x więcej sztuk cyfrowych.
    > Jest 45k po 10 dniach, pewnie 50, może nieco więcej k po 14 dniach - ALE NAGANIAŁEM!

    Masz skleroze ? Przeciez zamiescilem Twoj wpis... Teraz nagle po wielkim sprawdzam obnizyles swoje przeczucia o 50% ?
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Rabar [5.62.49.*]
    Jedynie ci stracili, ktorzy pozbyli sie akcji. Ci co czekaja cierpliwie predziej czy pozniej sie doczekaja wyleszczenia leszczy z papiera i kursu na duzo wyzszym poziomie. Kto oczekuje, ze gra zwroci sie w kilka dni ten glupi bo tu nie studenciaki za najznizsza krajowa robia gry tylko profesjonalne zespoly co potem widac po recenzjach nie tylko na steam ale w mediach.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Felo [31.61.190.*]
    Rabarbar to co piszesz ze akcje nie sprzedane nie ma straty to z podrecznika leszcza totalnego przegrywa jest klasyka.
    30 zl nie bedzie przez kilka lat. Za chwile bedziesz juz sie modlil aby chociaz sprzedac za 17zl. Tylko poczekaj w blogim spokoju.
    To jest wydmuszka Tyminski i spolka. Jsk zapoznasz sie z historia tego goscia to zrozumiesz w co wdepnales
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~ul [45.134.212.*]
    Spółka obroni się wynikami. Czymś czego nie ma 90% wydmuszek gamingowych. Po wynikach za q3 będzie 30+.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Felo [31.61.190.*]
    30 zl nie bedzie przez wiele lat. Kazde info to bedzie teraz dystrybucja
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Woj [88.156.138.*]
    To po co tu jesteś?
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~Mario23 [82.28.61.*]
    Nie zadawaj mu takich trudnych pytań on sam tego nie wie.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~ul [45.134.212.*]
    Co do nowych projektów to startują z własnym IP. Powinni ogłosić coś do końca roku.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~ul [45.134.212.*]
    Możliwe, że w to wlicza się też portowanie Roki na PS i Xbox.
  • Re: Szacunki sprzedaży Autor: ~pawelpablo [91.90.124.*]
    Nic juz nie pomoze.
    Balon przedziurawiony i pompki frajerni nie podpompuja.
    Godna cena to juz duzo nizej 12-13 zl
[x]
UNILABGAM 1,69% 18,00 2024-12-09 01:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.