Wg mnie niedługo spokojnie możemy zobaczyć kurs 3 cyfrowy. Swoją opinię opieram na porównaniu do dwóch innych spółek, których produkcje są mi znane. Bloober - kapitalizacja 361 mln. Grałem w Layers of fears, Observera wg mnie produkcje "średnie". Kupuję gry firm, które mam w portfelu. Jestem programistą, jakieś wnioski potrafię wyciągnąć. Oprócz tego w portfolio mają Medium, Blair Witch Project. F51 - kapitalizacja 419 mln - portfolio ubogie. Get even grałem, delikatnie mówiąc nie polecam zakupu. Zasadniczo cała nadzieja uzasadniająca kapitalizację to WW3. Trzymam za nich kciuki, ale o sukces na miarę oczekiwań będzie ciężko.
Żeby nie było, że żadna polska gra mi się nie podoba to pochwalę produkcje 11bit: TWOM i Fostpunka - polecam zakup. Kapitalizacja 11bit to 989 mln.
CFG po 100 zł za akcję to kapitalizacja 268 mln. Wg mnie jest do osiągnięcia czego sobie i pozostałym Akcjonariuszom gorąco życzę :)
Gość, mam prośbę. Czy mógłbys wytłumaczyć obecny cap Bloobera? Pierwsze ich akcje kupowalem w 2014 roku po 16 zl przed splitem. Dlugo trzymalem, po blair sprzedalem, pozniej zrobilem kolo 90-130 pod medium, ale jak sprzedali do gamepassa, to sprzedalem po 130. A to poszlo na 200 (przed spitem oczywiscie). Nie rozumiem tej wyceny. Ja wiem, ze sa ploty ze Silent hilla zrobią, ale serio, taka kapitalizacja?
Też miałem Bloobera właśnie w tamtym okresie. Ich współpraca z Microsoft przy Blair Witch podziałała na wyobraźnię inwestorów i kurs poszybował w górę. Jakie uzasadnienie ma obecny kurs? Nie mam pojęcia. Tak ich wziąłem na przykład, bo skoro oni mogą mieć taki cap, to dlaczego my nie możemy mieć zbliżonego? Ich Bair Witch jest tym samym czym Stargate dla nas i takiego samego efektu tutaj oczekuję. Trzy cyfry na naszym kursie "soooon". PS: Po wiadomościach na discord można wnisokować, że testują ACS.
Mam nadzieje, ze Stargate nie bedzie jak Blair. Blair rozgrzal kurs, ale po kiepskiej premierze byl gleboki nurek. Ja licze ze Stargate sie bedzie dobrze sprzedawal :)