Jest szansa na 90% pozytywów. W 10-14 dni spokojny zwrot.
W trakcie roboty druga część za pewnie polowę nakładów i marketingu, którą odpalą ekspresowo - wszystkie gierki spokojnie będą przynosić żywa kasę przez minimum 2 lata. Potrzeba jakiś nowych developerów, ewentualnie kolejnych nowych projektów z dotychczasowymi, żeby mieć pipeline premier. Tylko przy ciągłości zleceń i ciągłych dochodów z 7-9 gierek jest szansa na stabilne 10 mln zysku netto, 15 mln ebidta i wycenę 100-200 mln.
Jak ktoś liczył na te obietnice z forum to zapraszam, odbiorę dodatkowe akcje po 22 czy niżej.
O to jestem spokojny patrząc na ranki konsolowe - nakłady są 3x większe od ES ale sprzedaż idzie grubo lepiej i we wszystkich 4 kanałach stad moja kalkulacja ze po 10 dniach - PC - 40k, konsole drugie tyle i pudełka do tego powinny dać 100k sztuk po 42 zł.
Poprawka - mamy 1102 recenzje - po 6 dniach tyle co Roki po ponad roku (wiem, marne odniesienie), a 1000 było po 4/5 dniach wiec robi wrażenie nawet jeśli mnożnik jest słabszy (to oznacza, ze dużo ocenia gre i 90% prawie pozytywnie)
Recenzji jest 1202, szacuje że gra jest już blisko zwrotu, 10 dnia to już spokojnie będzie zarabiać, o ile będą miec rozliczona pierwszą partię pudełek.
Recenzje nie są dobrym wyznaczeniem - jak widać, ToI jest mega chętnie i pozytywnie recenzowane - mnożnik 20-30 po 2 dniach. To na razie negatyw ale w długim terminie zaprocentuje długa, przyzwoita sprzedażą na poziomie ranku steam 200-500 bez promocji.
Wszyscy oczekiwali cudów a spolka dopiero zaczyna działać i już ma wszystko spłacone i może dalej finansować nowe gry. Obstawiam 2021 i 2022 spokojne 5 mln zysku a potem powoli do góry.
1112 opinii poprzez Steam, tak więc podwoiliśmy już ilość opinii (554) jaka była na koniec niedzieli 19.09, czyli z okresu sprzedaży objętego ESPI z poniedziałku o sprzedanych 15 k kopiach na Steam (28 k na wszystkie platformy)