2,13 my sektor 6.89 choć gwiazdy ostatnich wzrostów ponad 30....żeby nie było nie naganiam !!każdy decyduje sam.aczkolwiek trudno na rynku znaleźć atrakcyjniejsze aktywo
A to czytałes z Dokumentu Informacyjnego Punch Punk
"Ryzyko związane z brakiem sukcesu gry „This is the Zodiac Speaking”
Emitent wskazuje, że na dzień sporządzenia niniejszego dokumentu wydana została druga gra w historii Studia tj. „This is the Zodiac Speaking”, która ukazała się na rynku 15 października 2020 roku. To gra z gatunku FPS (ang.: first-person shooter – strzelanka pierwszoosobowa) oraz thriller przygodowy, bazująca na prawdziwych wydarzeniach, mających miejsce w stanie Kalifornia, w II połowie XX wieku, gdzie seryjny morderca o pseudonimie Zodiak, dokonał kilkudziesięciu zbrodni na mieszkańcach San Francisco i okolic. Produkcji gry zostały poświęcone nakłady przekraczające 2 mln PLN, a jej wydawcą jest spółka Klabater S.A. Na dzień 31.03.2021 rok Emitent osiągnął przychody ze sprzedaży tytułu (od dnie premiery tj. 15.10.2020 roku) w wysokości 74.766,62 PLN. W myśl zapisów umowy wydawniczej, zobowiązaniem wydawcy jest udostępnić Emitentowi raporty sprzedażowe w terminu 60 dni od dnia ich otrzymania. Na ich podstawie Emitent wystawi fakturę sprzedażową, na której zapłatę wydawca ma 30 dni. Sytuacja ta wskazuje na fakt, iż Emitent pierwsze wpływy z gry może otrzymać najpóźniej na trzy miesiące od dnia otrzymania przez wydawcę raportu sprzedażowego. Takie zapisy umowy mogą mieć potencjalny niekorzystny wpływ na płynność finansową Emitenta, z uwagi na okres oczekiwania na wpływy ze sprzedaży gry Spółki. Zarząd wskazuje jednak, iż posiada zdywersyfikowane źródła przychodów (m.in. na skutek realizowanych prac na zlecenie) przez co sposób rozliczania gry „This is the Zodiac Speaking” nie ma decydującego wpływu na utrzymanie płynności finansowej. Z uwagi na niesatysfakcjonującą sprzedaż gry po premierze, wydawca gry zdecydował się rozpocząć pracę nad poprawą gry „This is the Zodiac Speaking” poprzez wprowadzenie tzw. patchy, czyli specjalnych technicznych edycji, które są przeznaczone dla plików projektu gry. Patche umożliwiają rozwiązanie zasadniczo każdego problemu, który wystąpił po premierze tytułu. Emitent nie ponosi nakładów związanych z ich produkcją, gdyż na mocy zawartej 26.02.2020 roku umowy, wydawca posiada prawa majątkowe do wersji gry na platformy Steam, XBOX, PlayStation 4 i Nintendo Switch, i to wydawca jest twórcą patchy. Po naniesieniu poprawek do gry, we współpracy z popularnym youtuberem King of Horror (na dzień 31.03.2021 r, posiada około 1.22 mln subskrypcji na kanale YouTube), ponowione zostaną działania marketingowe, zastosowane zostaną obniżki ceny oraz przeprowadzona będzie sprzedaż w zestawie (bundle) z innymi grami by zwiększyć sprzedaż. Patche do gry „This is the Zodiac Speaking” mają być wydawane, przez wydawcę, sukcesywnie na wszystkie platformy do końca 2Q 2021 roku. Emitent informuje również, że dnia 13 grudnia 2020 roku sprzedał licencję do produkcji gry w wersji VR, spółce VRAAR S.A. za cenę 120 tys. PLN (kwota zostanie powiększona o VAT). Emitent odnotował wpływ z transakcji dnia 29.12.2020 roku. Ponadto Emitent ma prawo do 30% udziału w przychodzie ze sprzedaży tytułu (po opłaceniu 30% marży sprzedażowej platform dystrybucyjnych) od miesiąca następującego po miesiącu, w którym VRAAR S.A. osiągnie zysk po pokryciu nakładów na produkcję. Wymienione powyżej działania są ukierunkowane na pobudzenie sprzedaży gry „This is the Zodiac Speaking”. Istnieje ryzyko, iż poniesione nakłady na poprawę jakości wykonania gry nie przyniosą zamierzonego efektu, a wprowadzone działania marketingowe nie wpłyną pozytywnie na zainteresowanie graczy tytułem. W takim wypadku sprzedaż gry okaże się niższa od zakładanej, co przełoży się negatywnie na wyniki finansowe i perspektywy rozwoju Studia. Jednocześnie Emitent, z uwagi na przyjętą politykę rachunkowości nie będzie wykazywał marży ze sprzedaży do czasu pokrycia przez przychody kosztów produkcji gry (ponad 2,43 mln PLN). Zarząd stara się minimalizować takowe ryzyka poprzez każdorazowe badanie potencjału rynkowego danej gry oraz korzystanie z wykwalifikowanej kadry. Dodatkowo, według wiedzy Emitenta, tworzone patche do tytułu są wykonywane z należytą starannością, by zmaksymalizować efektywność wykrywania i usuwania błędów z kodu gry. Ponadto, poprawa jakości gry na wszystkich platformach redukuje ryzyko braku jej sukcesu. W skrajnym przypadku, Emitent może dokonać odpisu aktualizującego pozycję „zapasy” w bilansie, która odnosi się do nakładów poniesionych na produkcję gry (na dzień 31.12.2020 r. było to 2,39 mln zł), co przełoży się na pogorszenie jego wyników finansowych i sytuacji finansowej."
Na razie spada czy to jest spowodowane free floatem 75%???jakby nikomu nie zależało na wycenie .znowu jest zmienność na gamingu tylko nie tu! Niestety zaczynam się zastanawiać nad ta inwestycja bo wydawało mi się ze na debiucie bylo promo i ładnie odbije ale to stoi i kisi się
I cyk, Anna sprzedala za 1,69 :) Dużo masz jeszcze? Ja planuję jeszcze zakupy, ale tylko jeśli spadnie poniżej 1,60 w obliczu jakiejś paniki. Teraz stałem z pakietem na 1,65 od wczoraj, ale skasowałem zlecenie po namyśle spodziewając się głębszego sypania. Zobaczymy, może coś nowego dziś na WZA wypłynie?