"Strona sprzedażowa rozwija się dość sprawnie: widzimy to zarówno po zainteresowaniu naszymi usługami (proces pozyskiwania klientów), jak i po skali obecnie realizowanych wdrożeń. W tym miejscu warto dodać, że część wdrożeń jest procesem wyjątkowo złożonym, co przekłada się na dłuższy okres prac deweloperskich, a co za tym idzie na szybkość generowania sprzedaży. Dzięki dokonanym optymalizacją w procesie wdrożenia, coraz częściej nasi klienci oraz partnerzy mogą samodzielnie uruchomić usługi. Takie podejście nie tylko uwalnia nasze zasoby na potrzeby ‘trudnych przypadków’, ale także udrażnia „lejek wdrożeniowy” i poprawia skalowalność sprzedaży produktów. Zakładamy, że pierwsze efekty będą już widoczne jeszcze w III kwartale tego roku, co przełoży się na wyższy poziom sprzedaży".
"Wynik finansowy netto II kwartału br. jest niższy niż w I kwartale 2021 (różnica -101 tys. zł). To jednak sytuacja, której się spodziewaliśmy. Tak jak już wspomnieliśmy w raporcie za I kwartał 2021 r., Spółka szykuje się do sezonu sprzedażowego w III i IV kwartale br. i już teraz inwestuje w zespół. Ma to niestety wpływ na poziom kosztów - sam efekt zmian w zespole, to wzrost kosztów o 55 tys. zł, porównując kwartał do kwartału. Z drugiej strony, pozwoli to jednak lepiej wykorzystać potencjał rynkowy w nadchodzących miesiącach".
"Na koniec warto dodać, że obecnie prowadzona ilość testów, wdrożeń i negocjacji handlowych stale utrzymuje się na wysokim poziomie co dobrze rokuje na kolejny kwartał. Spółka inwestuje także w rozwój programów partnerskich. Spodziewamy się, że pierwsze efekty z tej inwestycji powinny być już widoczne w najbliższym, III kwartale tego roku".