Panie Łukaszu gratulacje z przyjęcia Cinematic Trailera. Zwiastun świetnie wprowadza w świat gry, jest też na wysokim poziomie, na pewno wpłynął na rozpoznawalność tytułu. Ale każdy kto interesuje się branżą wie ze same wyświetlenia zwiastuna nie sprzedają gry (a nawet często wprowadzają w błąd). Czy jest Pan w stanie podać jak wpłynął na budowanie wishlisty?. Bazując na przyroście społeczności, zmiany na liście nadchodzących gier steam jak i piku graczy demo (max 40), wygląda na to ze jest tylko ciekawostką ale nie wpłynął tak znacząco na samo zainteresowanie tytułem. Dodatkowo: Devstream był na wersji demo. Czy przed premierą EA będzie jeszcze nowszy zwiastun rozgrywki z nowych fragmentów/mechanik gry? Czy w tym roku poznamy daty premiery Path of Calydra oraz Everdream Valley? Czy ich premiera jest planowana łącznie PC/konsole? Czy podtrzymują Państwo prezentacje Arii w tym roku? Czy byłoby to przed premierą Gigantów? Jeżeli tak to czy prezentacja będzie tylko cinematic trailerem czy będzie zawierać już elementy gameplayowe?
Jedna rzecz, która bardzo sztucznie wygląda w demo Gaints Uprising to sposób w jaki gigant biega. Podnosi ręce jak do obrony i biegnie przed siebie. Zawsze w ten sam sposób. O ile wyeliminowanie "ślizgającego się" giganta jest na plus o tyle to bieganie pozostawia wiele do życzenia. Czy są plany zrobienia tego lepiej?
Domki, które rozpadają się w drobny mak po byle pacnięciu też nie wyglądają za dobrze ;)
O ile trailer super o tyle gameplay już nie bardzo. Jest bardzo duży progres względem tego co było rok temu, ale to nadal za mało.
Dnia 2021-08-28 o godz. 19:04 varsav_game_studios napisał(a): > Zespół się bardzo przygotował, zachęcam do obejrzenia, właśnie się rozpoczął - https://www.twitch.tv/varsavgamestudios > > pozdrawiam - Łukasz Rosiński
1077000 osłon i akcje po 2 zł .Co pan na to panie prezesie,