• słaby zarząd i zbędna rada nadzorcza Autor: ~MC60 [5.173.141.*]
    Firma jest nędznie zarządzana, przy 14 mln przychodu zysk netto tylko 1 %. Widać, że nie mają rozeznania na rynku budowlanym. Widocznie jest to działalność hobbystyczna, taki konik na biegunach. Czas na zmianę na kierowniczych stanowiska i rozwiązanie RN to i tak jak w każdej firmie bezużyteczne pasożyty. Baz tak radykalnych zmian nic ssie tu dobrego nie wydarzy, albo jest to zagrywka pod wyprzedaż siebie za dobre stołki komuś kto ma pojęcie o developerce.
  • Re: słaby zarząd i zbędna rada nadzorcza Autor: ~Ola [109.173.152.*]
    Pozwolę sobie mieć nieco odmienne zdanie .
    Nie znam się na tym zbyt dobrze, ale wyobrażam sobie, branża budowlana to nie piekarnia, że w nocy upiecze się bułki, a w dzień je sprzedaje :)
    Statystycznie zawsze mają najlepszy 4Q, a tym roku już 2Q bardzo dobrze rokuje :)
    Zysk ze sprzedaży: wzrost o 102.37% r/r
    Zysk operacyjny (EBIT): wzrost o 278.70% r/r
    EBITDA: wzrost o 125.32% r/r
    Zysk przed opodatkowaniem: wzrost o 454.10% r/r
    Zysk netto: wzrost o 268.13% r/r
  • Re: słaby zarząd i zbędna rada nadzorcza Autor: ~Bob_budowniczy [5.173.189.*]
    Olu bardzo słuszna uwaga, rośnie z Ciebie prawdziwy inwestor....
    PS Widziałaś co sie wyrabia na Vee? a to dopiero początek
  • Re: słaby zarząd i zbędna rada nadzorcza Autor: ~Bob_budowniczy [5.173.189.*]
    Olu nie pamietam czy ci polecałem m4b ale spójrz i poczytaj zysk za IIQ 4,5 mln a taki Columbus przy kapit 1,5mld tylko 7,5mln ponad to dziś info że szeryf kupił akcje swojej firmy
  • Re: słaby zarząd i zbędna rada nadzorcza Autor: ~Ola [109.173.152.*]
    Tak, tak naturalnie widzę VEE. Bardzo ładnie sobie rośnie., powoli z korektami, tak jak lubię.
    A M4B też mam troszkę akcji. Kilka miesięcy temu na 4 Mass ktos pisał o tej spółce. Kupiłam bardzo ostrożnie, bo wydawało mi się wtedy drogo, ale z dzisiejszej perspektywy, to było bardzo tanio ;)
[x]
TAMEX 0,00% 2,02 2025-10-20 09:00:00