cooking wielki hit z -70% przeceną na steamie był na 198 miejscu a na Switchu po 0,99$ też na odległym i jakoś w plawayu się cieszą z każdej złotówki i każdego centa !!! trochę pokory -Rokki się już dawno zwrócił więc każda sprzedaż jest bardzo mile widziana !!! mnia mniam !!!
jest baner na głównej stronie !!! dlatego się tak dobrze sprzedaje prezes mówił na czacie że algorytm Steama musi wyszukać i am rację zna się idealnie na sprzedaży
Efekt podwójny - leci strumyk kasy na działalność i marka UL jest coraz częściej eksponowana i poznawana z jakości wydawanych gier... Wszystko dla maksymalizacji przychodów/zysków na całym portfelu. Na razie ES zjechał, ale wystarczy dać minus 20% i zacznie się realizować liczba WL... To są indyczki, więc cena podstawowa i sprzedaż przy niej jest bez znaczenia - to ma dawać tylko potem efekt rabatów.
Roku wymiata a przy promocji 70% też bardzo ładnie wnosi do gniazdka, zdziwimy się przy raporcie za br i to bardzo pozytywnie. Pozdrawiam koleżanki i kolegów akcjonariuszy naszej super spółki. Wszystkich TROLI i MALKONTENTÓW nie pozdrawiam.
Tails of Iron leci w przepaść 65 pozycja za chwilę wyleci z setki - koszmarna premiera gra 10 razy droższa( koszt 5 mln zł !!!) od Gas simulator ( 0, 5mln zł ) a sprzedaż koszmarnie niska - 10 razy ...15 razy niższa ....