4. Columbus sprzedaje ładowarki z systemem Nexity już od jakiegoś czasu a sama liczba publicznych stacji w systemie Nexity (czyli dostępne w aplikacji; na mapie) wzrosła w drugim kwartale o ok. 43% (źródło własne).
5. 6.08.21 będzie miało miejsce posiedzenie rady nadzorczej a 12.08 raport półroczny.
Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że dzisiaj po sesji ogłoszą koniec sporu, jakieś sensowne postanowienia i kurs w poniedziałek pójdzie do góry. A wtedy następny przystanek raport półroczny 12.08.
1. Wszystkie te „stacje ładowani” należą do Innogy
2. Żadna z tych stacji nie jest płatna wiec brak biznesu!
Proszę nie zrozumcie mnie zle, ale są granice udawania ze robi się biznes. Innogy kupiło licencje od Nexity na ten sam system który maja na zachodzie. Tutaj nawet nie ma biznesu chyba ze nexity to dystrybutor oprogramowania firmy zagranicznej. Sam oprogramowania nie ma. To wszystko jest na licencji i ta licencje można w moment stracić.
Na początku TRZECIEGO kwartału spółka zaczęła sprzedaż xAir. Teraz będziemy mieli wyniki za drugi kwartał. Ten produkt będzie głównym generatorem zysków do czasu, aż sieć ładowarek nie osiągnie odpowiedniego rozmiaru, ale ten proces przyspiesza dzięki Columbusowi i wtedy to prowizje i opłaty związane z działalności spółki w segmencie elektromobilności będą głownie generować zyski.
Nie, jeżeli wziąć pod uwagę tempo wzrostu w tym sektorze jak również pewne niematerialne kwestie których bilans nie widzi, np. 25-letni kontrakt z Columbusem, obecne zmiany w zarządzie i tym samym realizacji strategii, synergie.