• rere Autor: ~uni [37.47.218.*]
    https://www.gospodarkamorska.pl/rynek-frachtowy-i-czarterowy-pnie-sie-w-gore-analiza-rynku-frachtowego-i-czarterowego-tygodnie-25-282021-59990
  • Re: rere Autor: ~uni [37.47.218.*]
    Chińska firma Cosco Shipping spodziewa się teraz, że zysk netto w pierwszym półroczu wzrośnie do 5,7 miliarda dolarów z 139 milionów zysku zarobionego w pierwszej połowie 2020 roku

    https://www.portcalls.com/profit-boom-for-box-carriers-not-subsiding-anytime-soon-drewry/

    https://pl.investing.com/equities/china-cosco 
  • Re: rere Autor: ~abc [78.88.27.*]
    Dnia 2021-07-21 o godz. 13:47 ~uni napisał(a):
    > https://www.gospodarkamorska.pl/rynek-frachtowy-i-czarterowy-pnie-sie-w-gore-analiza-rynku-frachtowego-i-czarterowego-tygodnie-25-282021-59990

    info bez wpływu na kurs tego śmiecia
  • Re: rere Autor: ~uni [37.47.218.*]
    Ministerstwo Infrastruktury informuje:

    Współpraca w zakresie transportu morskiego oraz w ramach Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO) to główne tematy rozmowy wiceministra infrastruktury Marka Gróbarczyka z prezesem Głównego Zarządu Transportu Królestwa Arabii Saudyjskiej, Rumaihem AL Rumaihm. Podczas rozmowy, która odbyła się w formie wideokonferencji 20 lipca 2021 r., omówiono także stan wymiany towarowej drogą morską pomiędzy krajami.

    Dzięki dostępowi do Morza Bałtyckiego i dużym portom (Port Gdańsk, Port Gdynia oraz zespół portów Szczecin-Świnoujście), Polska jest ważnym ogniwem transportu morskiego w skali regionu. Trend wzrostowy konkurencyjności polskich portów będzie się umacniał, tym bardziej, że przeprowadzono w ostatnim czasie ważne inwestycje infrastrukturalne oraz poprawiono dostęp kolejowy i drogowy do portów. Planowane są również inne projekty, takie jak Port Centralny w Gdańsku, Port Zewnętrzny w Gdyni i głębokowodny terminal kontenerowy w Świnoujściu.

    - We wszystkich polskich portach morskich przeładunki w ciągu roku oscylują w granicach 100 mln ton towarów. Uzasadnione jest więc podejmowanie działań na rzecz rozwoju połączeń, w tym z Arabią Saudyjską. W przypadku morskiej wymiany handlowej pomiędzy Polską a Arabią Saudyjską powinna ona odbywać się z bezpośrednim wykorzystaniem naszych portów - powiedział wiceminister infrastruktury Marek Gróbarczyk.

    Podczas rozmowy omówiono możliwość współpracy obu krajów w ramach Międzynarodowej Organizacji Morskiej (IMO), wyspecjalizowanej organizacji Narodów Zjednoczonych i jednocześnie najważniejszej organizacji międzynarodowej w obszarze spraw morskich. IMO zajmuje się głównie kwestiami związanymi z bezpieczeństwem na morzu oraz zapobieganiem zanieczyszczenia środowiska przez statki. Polska na przestrzeni lat wniosła znaczący wkład w rozwój prawodawstwa oraz rozwiązań tworzonych na forum IMO. Polscy eksperci regularnie biorą udział w pracach komitetów, podkomitetów i grup roboczych. Polska i Arabia Saudyjska kandydują do Rady IMO, organu wykonawczego Organizacji.

    Poruszone zostały także kwestie dotyczące edukacji morskiej, w szczególności, współpracy pomiędzy armatorami oraz uczelniami w zakresie odbywania praktyk morskich oraz wsparcia marynarzy.

    UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)
  • Re: rere Autor: ~abc [78.88.27.*]
    a śmieć jak zwykle na czerwono
  • Re: rere Autor: ~uni [37.47.218.*]
    wow gościu byłem ciekaw jak szybko odpiszesz, co się meczysz ?
  • Re: rere Autor: ~sss [78.88.27.*]
    kopiuj i wklej, tyle potrafisz
[x]
BALTICON 0,00% 19,90 2025-10-10 15:40:17
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.