127 klientów netto pozyskał Brand24 w drugim kwartale 2021 roku. To już piąty kwartał z rzędu, kiedy globalny dostawca narzędzi do monitorowania mediów notuje wzrost bazy klienckiej. – Cały czas pracujemy nad ulepszaniem naszych produktów, nowymi usługami i poprawą UX. Jeden z projektów, który wkrótce zaczniemy realizować, to budowa algorytmów potrafiących nie tylko indeksować, ale również interpretować treści pojawiające się na temat marek naszych klientów w oparciu o technologię AI. Dostaliśmy na realizację tego projektu dotację z funduszy unijnych. Zgodnie z planem chcemy wdrożyć go do 2023 roku. – zapowiada Michał Sadowski. Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.