• zabiegają o gwarantowane miejsce Autor: ~hBosch [5.173.253.*]
    Opóźnienia kontenerowców spowodowały bałagan w dostawach. Zdezorientowani są klienci i przewoźnicy.
    Dyrektor sprzedaży PCC Intermodal Ziemowit Kierkowski przyznaje, że nieregularne zawinięcia statków, zmiany wprowadzane w sailingach na ostatnią chwilę, opóźnienia, czy kumulacja zawinięć związana ze zmianami routingów utrudniają wykorzystania regularnie kursującego taboru kolejowego.
    Kierkowski podkreśla, że klienci nie zlecają mniej. – Rezerwują serwisy z większym wyprzedzeniem, zabiegają o gwarantowane miejsce i są w stanie zapłacić więcej za usługę transportową – tłumaczy dyrektor sprzedaży PCC Intermodal.

    https://logistyka.rp.pl/transport/17511-towary-z-chin-daleko-od-europejskich-klientow

[x]
ATCCARGO 0,00% 15,75 2025-10-10 16:39:01
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.