Czekając na informację o umowie z Biedronką pozwoliłem sobie zebrać wszystkie infa opublikowane w ciągu ostatniego roku. Myślę że takie opracowanie przyda się szczególnie osobom chcącym szybko przybliżyć sobie obraz potencjału Pointpacka.
- 2021-05-14 - podpisanie umowy o współpracy z (GLS) General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.. Umowa dotyczy świadczenia przez Emitenta usług obsługi przesyłek w sieci punktów nadawczo-odbiorczych. Umowa ma charakter długoterminowy.
- 2021-03-26 - decyzję o rozpoczęciu prac mających na celu przeprowadzenie pilotażu automatów kurierskich w sieci Pointpack. Ewentualne wdrożenie automatów kurierskich do sieci Pointpack będzie miało na celu rozszerzenie zakresu usług oferowanych partnerom Pointpack – zarówno firmom kurierskim jak i sieciom handlowym.
- 2021-03-10 – podpisanie przez ostatnią ze stron umowy z Martes Sport sp. z o.o. dotyczącej współpracy w zakresie zorganizowania i prowadzenia w sklepach sieci handlowej Martes Sport obsługi przesyłek kurierskich przez Pointpack S.A.
- 2021-03-05 - podpisanie trójstronnej umowy o współpracy zawartej przez Spółkę z Pocztą Polską S.A. oraz Żabka Polska sp. z o.o. Umowa dotyczy współpracy w zakresie obsługi przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską S.A. do sklepów sieci handlowych udostępnionych przez Żabka Polska sp. z o.o. i jest rozszerzeniem uprzednio podpisanych umów, na podstawie których strony świadczą usługi obsługi przesyłek Poczty Polskiej S.A. w sieci handlowej Żabka.
- 2021-02-19 - podpisanie przez wszystkich sygnatariuszy trójstronnej umowy o współpracy zawartej przez Spółkę z Pocztą Polską S.A. oraz Eurocash S.A. Umowa dotyczy współpracy w zakresie obsługi przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską S.A. do sklepów sieci handlowych udostępnionych przez Eurocash S.A.
- 2021-02-19 - podpisanie przez ostatnią ze stron umowy z Lewiatan Holding S.A. dotyczącej współpracy w zakresie zorganizowania i prowadzenia w sklepach sieci handlowej działającej pod nazwą „Lewiatan” obsługi przesyłek kurierskich przez Pointpack S.A.
- 2021-02-17 - podpisanie umowy dystrybucyjnej z Cleveron AS z siedzibą w Estonii. Umowa stanowi rozszerzenie dotychczasowej współpracy Stron. Na mocy umowy Spółka została dystrybutorem na terytorium Polski produktów i usług Cleveron AS, takich jak automaty kurierskie, automaty click & collect. Spółka będzie także świadczyć usługi utrzymania i serwisu urządzeń Cleveron.
- 2021-01-19 - podpisanie ramowej umowy o współpracy z Payten Payment Solutions SRL („Paytyen Romania”) dotyczącej współpracy we wdrożeniu systemu obsługi przesyłek kurierskich Pointpack w punktach handlowych wykorzystujących terminale płatnicze i inne rozwiązania dostarczane przez Payten Romania na terenie Rumunii.
- 2020-11-13 - podpisanie umowy o współpracy ze Stokrotka Sp. z o.o. dotyczącej wdrożenia obsługi przesyłek kurierskich w punktach handlowych Stokrotka Sp. z o.o.
- 2020-10-29 - decyzja o przeniesieniu notowanych aktualnie w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect akcji Spółki na rynek regulowany
- 2020-10-02 - umowa ze Stokrotka sp. z o.o. dotyczących określenia zasad współpracy w realizacji pilotażowej usługi polegającej na dostawie przez kooperanta Stava Sp. z o.o. zakupów spożywczych ze sklepów Stokrotka.
- 2020-09-14 - podpisanie umowy konsorcjum z Pudotech sp. z o.o. s.k. dotyczącej określenia zasad współpracy oraz podziału praw i obowiązków, w tym określenia zasad wzajemnych rozliczeń pomiędzy Stronami, w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie oraz realizacji Projektu pt. „Budowa modułowego robota nadawczo-odbiorczego dla obsługi przesyłek kurierskich i inteligentnego systemu zarządzania procesami intralogistyki”. - wartość dofinansowania w przypadku podpisania umowy z NCBiR może osiągnąć maksymalnie 6,29 mln zł.
- 2020-08-19 - podpisanie umowy o współpracy z DPD Polska Sp. z o.o. - Umowa dotyczy świadczenia usług obsługi przesyłek w sieci punktów nadawczo-odbiorczych. Umowa ma charakter długoterminowy.
- 2020-08-10 - Podpisanie umowy z Phillip Morris Polska Distribution Sp. z o.o. - świadczenie usług logistycznych, usług informatycznych oraz usług obsługi przesyłek
- dodatkowo regularny wzrost przychodów i zysków pomimo wczesnego etapu rozwoju spółki.
- perspektywa szybkiego wzrostu branży e-commerce środowiska działania spółki
- niska wycena
- dość dobra komunikacja z akcjonariuszami