Nie wiem czy ktoś zauważył ale do Kool2Play dołączył Fran Aviles, jeden z 5 twórców Deep Rock Galactic. Deep Rock to bestseller,9/10 na Steam, ponad 2m sprzedanych kopii a tytuł wyszedł z małego studia z zakladanym planem na 200k sprzedanych kopii.
W Deep Rocku jest kilka ciekawych rozwiązań, chyba najważniejsze jest auto-kreowanie światów w grze przez ich autorski system o nazwie Procedural Level Generation - generalnie co kilka dni kreowane są nowe światy dla graczy, które powstają na podstawie AI i określonych funkcji. Dla zainteresowanych opis ponizej, generalnie ten system idealnie sprawdziłby sie w Uragun zeby zwiększać zaangazowanie i przedłużać życie gry.
Dobre pytanie, ale fakt jest taki ze nie musza, ie nie jest on czlonkiem zarzadu. Wiekszosc firm gamedev na NC na pewno by to zaraportowala i jeszcze udzielila wywiadu dla Pulsu Biznesu:) zarzad mowil o tym w jakims artykuliku kilka miesiecy temu, ci co sledza sa w stanie takie info moga wylapac i maja wiecej czasu na ruchy.