• Konsultantka celowo zrywa połączenie. Autor: ~Pawelawe [62.69.195.*]
    Witam, przez jakiś czas mój dostawca nie może sobie poradzić z randomowymi pingami, jeszcze wcześniej była jakaś reakcja.
    Teraz konsultantka z działu technicznego rozmawia ze mną przez jakiś czas, a pózniej celowo zrywa połączenie.
    Wiem, że jest to celowe działanie, bo dzowniłem za jakiś czas ponownie i po usłyszeniu tylko mojego głosu zrobiła to ponownie.

    I teraz pytanie co mogę w takim przypadku zrobić, gdzie to zgłosić? Czy w ogóle idzie coś takie udowodnić? Bo przecież zawsze może się wyprzeć, że to faktyczne 'zerwanie połączenia'.
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [45.85.10.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: Konsultantka celowo zrywa połączenie. Autor: ~spek [185.120.147.*]
    Zapraszam wszystkich chętnych do aktywnej grupy inwestycyjnej.Analizujemy spółki zarówno z rynku NewConnect jak i Wig-u.Jeżeli cenisz sobie merytoryke,chcesz się dowiedzieć czegoś ciekawego, lubisz dzielić się wiedzą, to to będzie idealne miejsce dla ciebie:) Uprzedzam,że osoby, które trollują, obrażają innych forumowiczów, nachalnie naganiają na spółki bez przedstawienia argumentów, są banowane lub permamentnie usuwane ze społeczności:)Cenimy sobie harmonie.Rekrutacja potrwa kilka dni, link z zaproszeniem umieszczam poniżej: https://discord.com/invite/gpw

[x]
NETIA 0,00% 6,94 2021-07-29 02:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.