Witam, przez jakiś czas mój dostawca nie może sobie poradzić z randomowymi pingami, jeszcze wcześniej była jakaś reakcja. Teraz konsultantka z działu technicznego rozmawia ze mną przez jakiś czas, a pózniej celowo zrywa połączenie. Wiem, że jest to celowe działanie, bo dzowniłem za jakiś czas ponownie i po usłyszeniu tylko mojego głosu zrobiła to ponownie.
I teraz pytanie co mogę w takim przypadku zrobić, gdzie to zgłosić? Czy w ogóle idzie coś takie udowodnić? Bo przecież zawsze może się wyprzeć, że to faktyczne 'zerwanie połączenia'.
Zapraszam wszystkich chętnych do aktywnej grupy inwestycyjnej.Analizujemy spółki zarówno z rynku NewConnect jak i Wig-u.Jeżeli cenisz sobie merytoryke,chcesz się dowiedzieć czegoś ciekawego, lubisz dzielić się wiedzą, to to będzie idealne miejsce dla ciebie:) Uprzedzam,że osoby, które trollują, obrażają innych forumowiczów, nachalnie naganiają na spółki bez przedstawienia argumentów, są banowane lub permamentnie usuwane ze społeczności:)Cenimy sobie harmonie.Rekrutacja potrwa kilka dni, link z zaproszeniem umieszczam poniżej: https://discord.com/invite/gpw