Z ciekawości co chcielibyście zareklamować? Darmowy prolog czy grę, która nawet jeszcze nie ma ceny bo do premiery miesiąc?
Trzeba poczekac - Playway nie będzie szalał z budżetem więc ważne żeby skoncentorwali się na kampanii w okolicach daty premiery. Tutaj tylko dobre opnie graczy i youtuberów z sentymentem do Schizma i Mysta pomogą. Ale to były czasy, że nawet był wydany książkowy poradnik do gry ;-)
Z drugiej strony obstawiam, że cena gry to będzie 70-90 PLN (realMyst: Masterpiece edition na Steamie jest za 64.99). Niech Detalion ma z tego "na czysto" 30 PLN (pani Prezes wskazała, że do zwrotu kosztów gry które szacowali na 600 tys PLN jest potrzebna sprzedaż 20 tys kopii) - gdyby sprzedaż osiągnęła 50-100 tys sztuk w 3-6 miesiecy, dałoby to zastrzyk gotówki w wyskości 1.5-3 mln PLN. Przy kapitalizacji 12 mln, aż nadto, żeby dalej produkować kolejne tytuły. Wszelkie wolumeny poniżej 20 tys kopii to porażka totalna, sprzedaż powyżej 150 tys kopii byłaby miłą niespodzianką.
Aby podnieść kapitalizację do 20 mln PLN, realnie Det musiałby zorbić w tym roku ok 0.8-1.2 mln zysku (17-25x C/Z). Nie jest to nierealne ale czas pokaże jak bardzo ludziom się chce włączac to coś na szyi, nie tylko do jedzenia.