Czy wiadome jest to ile faktycznie Energi będzie wstanie wyprodukować jeden panel np Czy w mieszkaniu znajdzie to zastosowanie gdzie fakgycznie uda się nawet zaoszczędzić w blokach ?
Odpowiednio proporcjonalnie do zużycia :) nie potrafię odpowiedzieć na pytanie ile zużyjesz energii ze źródła odnawialnego a ile z nieodnawialnego, nie mam kryształowej kuli :)
Chyba to chcą Ci powiedzieć tylko nie potrafią wytłumaczyć nam tego bardziej szczegółowo. Ja faktycznie jestem laikiem ale kilka wzorów czy danych pomiarowych z jakiekolwiek prototypu bardziej by do mnie przemówiło niż gadanina że rewelucja hit przeskok cywilizacyjny.
Zawsze możesz napisać o dane do Saule nikt Ci nie zabrania :) chyba umiesz pisać na klawiaturze skoro tutaj chcesz straszyć ludzi licząc na własny dokup :)
A tak już na poważnie pojedź do Piastowa tam już stoją pierwsze produkty Saule, zobaczysz na własne oczy, pewnie skoro interesujesz się OZE to posiadasz też auto elektryczne więc sobie podładujesz :)
Sprawić jak najbardziej się sprawi, problem polega w tym, że trzeba by pewnie łącza energrtyczne odpowiednio przebudować w bloku, przy czym tak jest ze wszystkim, jakbyś teraz chciał zwykłymi panelami blok oblepić ta sama historia, przebudowa bloku. Za to w nowych jak najbardziej to się sprawdzi.
Oprócz bloków można tego używać na telefonach i zakładam się, że nowe telefony już z tego będą korzystać, oprócz telefonów, cenówki w sklepach, na samochodach można przykleić pereskity a biorąc pod uwagę ich właściwości czyli kształy, kolory itp. Każdy będzie mógł sobie wybrać auto z pięknymi kolorkami i pereskitami :) Samoładujące się auto, nawet tylko częściowo to już będzie rewolucja. Oprócz tego IoT, stacje ładowania aut, hulajnóg itd.
Można to stosować wszędzie gdzie się da ogranicza Nas tylko wyobraźnia.