haha wysłałem kilka pytań na jutrzejszy czat i jedno brzmiało właśnie: "Czy spółka planuje współpracę z dużymi sieciami handlowymi, drogeryjnymi czy aptecznymi w Polsce lub/i za granicą takimi jak Biedronka, Lidl, Rossman, Ziko, Hygieia itp.?" Właśnie myślałem, że wprowadzenie tych wszystkich produktów ze zdrowej żywności jak kremy itp. mogłoby być strzałem w dziesiątkę w przypadku Biedronki.
Super info!!! Czułem, że prędzej czy poźniej wejdą do jakiejś kolejnej dużej sieci (wcześniej Decathlon). Też zadałem podobne pytanie do jutrzejszego czatu:-)
Sam się chyba wybiorę dzisiaj do biedronki i kupię te kremy bo jeszcze nie próbowałem nic z tej oferty zdrowej żywności od SFD. Co do samego info to też uważam, że jest mega ważne bo widzę, że bardzo mądrze poszli we współprace z innymi firmami, a poprzez sprzedaż w Decathlon, drogerienatura.pl, i teraz Biedronka (a niedługo coś czuję usłyszymy więcej podobnych informacji) poszerzą grono swoich klientów o osoby, które nigdy by nie trafiły na ich sklep internetowy czy stacjonarny.
Koniecznie spróbuj tej żywności! To jest teraz siła napędowa spółki, odżywki już za chwile będą małym procentem udziału w sprzedaży, na rzecz właśnie tego jedzenia.
Słodycze typu ciastka lub batony fucxxxxing delicous, keczupy, orzeszki, kremy, gotowe posiłki - to ma naprawdę niezły skład w porównaniu do sklepowych rzeczy, a przy tym jest na tyle smaczne, że nie da się nie kupować regularnie :)
Regularnie wydaje u nich kilka stówek na 1-2 miesiące. Szczególnie witaminy i produkty zero, jak keczup, sos słodko kwaśny czy wspomniane czekolady, kremy. Produkty mega dobre, jedynie co wole kupić od innej marki to białko z optimum whey albo przedtreningowke.
Potwierdzam, wszystko pyszne! Regularnie zamawiam te słodycze i gotowe posiłki. Pierwszy raz wypróbowałem teraz też wszystkie sosy, zarówno do dań (tajski, bbq, mango curry etc.) jak i deserowe i naprawde bardzo smaczne, a przy tym mało kalorii. W mojej Biedronce na razie brak kremów nutlove, ale to pewnie kwestia czasu. Pewnie testują może tylko w wybranych sklepach tak jak to miało miejsce na początku w Decathlonach zanim wprowadzili na stałe do wszystkich. . Natomiast odpowiedź Pani z obsługi w Biedronce bezcenna „nie nie ma tego u nas, ale może Pan to kupić w sklepie SFD w galerii handlowej obok i ten krem kokosowy jest przepyszny”. Rozpoznawalność marki będzie rosła bardzo szybko. Pora na sprzedaż akcji będzie natomiast jak Pani w Biedronce będzie naganiała na kupno akcji SFD, ale wtedy będziemy już wiele pięter wyżej
U mnie tez brak. Byłem i sprawdziłem przed sekunda. Może jakiś program pilotażowy, albo dopiero towaruja. Podobne podejscie było w decathlonie w okleinę liczbie sklepow
Dziwne jakieś te opakowania-szklane słoiczki i po 200 g. Nie jestem pewien, czy współpraca akurat z Biedronką to dobry pomysł. Cena 15 zł za 200g wydaje się dość wysoka jak na standardy Biedronki i przekrój klientów. Większość sklepów ma słabo wyeksponowane produkty. Sporo stoi gdzieś przypadkowo, w kartonach. Ze zdjęcia na insta też wygląda, że to najniższa półka. Dużo zależy też od zasad współpracy. Biedronka ma większość produktów produkowanych pod siebie. Jest dużym graczem na rynku i na pewno stawia warunki. Może Prezes coś więcej powie na ten temat.
Można spróbować to złapać jakos w liczbach. Proste zalozenia:
Sklepów jest ok 3000. Niech każdy zatowaruje się po 60 szt (30 jednego i 30 drugiego smaku), powiedzmy, że przychód to 10 zł.
3000x60x10 = 1 800 000
Oczywiście to jakieś założenia żeby spróbować złapać skalę.
Martwi tylko cena i objętość nutlove w biedronce 200gr za 14,99. Na stronie sfd bez problemu da się kupić 0,5kg z kodami rabatowymi na -20% ambasadorów czy ich kodami -10% działających cały czas. Nie zmienia to jednak faktu, jest to świetny krok do przodu i trzymam kciuki, żeby miało to odzwierciedlenie w wynikach naszej firmy.