Opublikowaliśmy właśnie Space Mechanic Simulator Prolog. Projekt pozwala graczom doświadczyć namiastkę tego, co będzie oferować pełna kampania gry. Akcja prologu obejmuje liczne wyzwania i przeszkody związane z naprawą kosmicznych pojazdów w stanie nieważkości. Gracz na orbitach Ziemi i Marsa będzie, m.in. lokalizować usterki oraz uszkodzone części, aby następnie wymieniać je na nowe. Pełna wersja gry zawierać będzie jeszcze bardziej zróżnicowane i zaawansowane misje – mówi Bartosz Rakowski, prezes zarządu Atomic Jelly SA. – Aktualnie dopracowujemy mechaniki w grze. Współpracujemy też z testerami, aby osiągnąć jak najlepszy efekt finalny. Liczymy, że wszystkie wprowadzone zmiany uczynią rozgrywkę jeszcze bardziej emocjonującą i przyczynią się do wysokich wyników sprzedaży tytułu. Od dłuższego czasu wishlista Space Mechanic Simulator buduje się dynamicznie. Mamy nadzieję, że zaprezentowanie karty prologu pozwoli naszej grze osiągnąć nową grupę odbiorców – dodaje Bartosz Rakowski. Rozgrywka Space Mechanic Simulator obejmuje rozbudowaną kampanię dla jednego gracza, w ramach której użytkownik będzie naprawiać stacje kosmiczne oraz promy zbudowane z setek części. Atomic Jelly pracuje jednocześnie nad udoskonaleniem projektu Truck Mechanic: Dangerous Paths. To gra hybrydowa łącząca w sobie kilka gatunków. Z jednej strony jest to zaawansowany symulator mechanika samochodowego, a także gra eksploracyjna z wątkami fabularnymi. Poza naprawą i modyfikowaniem wiernie odtworzonej ciężarówki Ził-130 w rozbudowanym trybie mechanika, gracz będzie pokonywać trudne i niebezpieczne drogi Ameryki Południowej, a także zmierzy się z licznymi wyzwaniami i przeciwnościami. Od kwietnia br. na platformie Steam dostępna jest także karta oraz trailer najnowszego projektu Studia pt. Rally Mechanic Simulator.
Wpisz sobie w google "top wishlists Steam" i zobacz na jakich pozycjach są ich 2 duże gry. Dalej wpisz sobie w google "grupy Steam " i tam w okienko wpisz każdy z 3 ich tytułów to wysokoczy ci liczebność grupy wokół gry pomnoz ja min x 5 max x 7,8 to wyjdzie ci w przybliżeniu liczebność wishlists gry. A potem porównaj sobie z innymi spółkami ,które są 2x i 2,5 x większe kapitaliz.z ich liczebnością wishlists na gry. I wtedy napisz czy 9 mil dla spolki z takim zainteresowaniem to dużo czy mało..Np Moonlit,Drago,Starward Industies( powiesz pewnie że to nie ta polka niby tak ale sprawdź jaką wielkość grupy na ich gra (4 tys )a Space Mechanic ma 9 tys i jest to tylko jedna gra ....
yt to nie steam, a zobacz ile ten kanal ma subsrybentow on go tam nie promuja, pewnie bedzie tak jak przy nnych materialach ze to plw wystawi i tam beda odslony, za to na facebooku reklama mi juz wyskoczyla kilka razy