„Pierwszy kwartał tego roku upłynął pod znakiem rozwijania portfolio marek, a także poszerzania kanałów sprzedażowych. Zawarliśmy umowy z uznanymi markami odzieżowymi oraz jubilerskimi, teraz produkty Plantwear można znaleźć m.in. w sklepie internetowym Monnari czy W.Kruk. Aktualnie jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi dużymi brandami w celu zawiązania współpracy i oferowania naszych produktów poprzez kanały sprzedażowe partnerów. Mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli zdradzić więcej szczegółów” – powiedział prezes Wiktor Pyrzyk, cytowany w komunikacie.
Żabka , Stokrotka , Pajace na Kiju , Goodlood , Ruch , Lewandowska i Stocha . O kurde ale one biora 1 mln za klip to może lepiej nie bo Plantwear bedzie musiał 3 lata splacać taka reklamę.
Panie i Panowie mogą mieć i 40 umów a i tak marża zostanie u pośredników.