Premiera na Oculusie podparta niezłą promocją, gdzie jeden z filmów ma już ponad 130 tyś odsłon na youtubie (https://www.youtube.com/watch?v=s8mM556pzDQ&t=15s). Ilość ocen na Oculusie już 52 co stanowi 11% w stosunku do poprzedniej części Wizards (489 komentarzy w trakcie 2 lat), która sprzedała się w ilości sztuk odpowiadającej 1 mln dolarów przychodów. To świadczy o tym, że sprzedaż Dark Times w ciągu 1 weekendu mogła już sięgnąć na prawdę zadowalających poziomów. Jest kilka negatywnych komentarzy, które pokazują, że gra ma kilka bugów, co irytuje graczy, ale średnia ocen powyżej 4 i podobna jak przy pierwszej części. Bardzo obiecujące jest to, że w I kwartale wykręcili takie przychody ze sprzedaży bez DT na Oculusie, Obecny kwartął powinien być znacznie lepszy. Pytanie czy to ma znaczenie w perspektywie tego jak w ostatnich miesiącach odbierany jest gaming.
Jak obstawiacie jutrzejszy kurs? Dalej spadek, stabilizacja na obecnym poziomie, wzrost? Wydaje mi się, że wszystko co się obecnie dzieje jest bardzo pozytywne dla spółki i przyszłych wyników, jednak albo oczekiwania akcjonariuszy są wyższe albo brak wiary w gaming przekłada się na Carbon.
Moim zdaniem kurs się będzie dalej kisił w okolicy 50-60 aż do publikacji porządnych wyników. Niepokojąca jest wzrastająca liczba słabych ocen z powodu bugów w grze. Wizardy zabugowane, Holy Chick zabugowany...coś testerzy chyba nie odrobili zadania, a przez takie drobne niedoróbki ogromna praca możne pójść na marne. Trzymam kciuki aby WH był już produktem kompletnym, czego Wam i sobie życzę.
To prawda. Tłumaczę to sobie odrobinę, że DT miała być tylko dodatkiem do pierwszej części i w dlatego nie skupiali się na niej już tak mocno, ale to niepokojące, że rok po premierze na PC nie są w stanie wypuścić na Oculusie produktu bez błędów. Natomiast tak czy tak wydaje mi się, że będzie się to dobrze sprzedawać i miejmy nadzieję, że WH jest znacznie lepiej przygotowany przez to, że są wspierani i sprawdzani przez własciciela licencji. Oby tak było
o, coś znajomo brzmi, taka spółka w w nazwie coś czerwonego, też zwalała zabugowanie swojego produktu na testerów... hmm teraz ich kurs opadł o 50%, przez tych testerów
taaa chyba wyskakuję z tego i przerzucam na CreativeForge, spójrzcie na to : konkretna rozpiska, co i mniej więcej kiedy, dużo premier , któraś zaskoczy i kurs też, a Carbony wiszą na jednej grze i albo albo.. ja odpływam https://www.youtube.com/watch?v=vpBtSIsV1A8
Jakby mieli wyniki to by się pochwalili ... tak jak PlayWay po ostatniej premierze : " Zarząd PlayWay S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Farm Manager 2021 ("Gra ), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 6 maja 2021 roku, po 72 godzinach wykazała sprzedaż przekraczającą 26 tys. sztuk. Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 400 tys. zł., i został w pełni zwrócony w ciągu pierwszych 15 godzin sprzedaży. " i tak dalej.