Mój osobisty wniosek po obejrzeniu/wysłuchaniu/przeczytaniu Prezesa, to cierpliwie czekać z nadzieją, że nie mamił nas, np. info o zainteresowaniu, nie zataił istotnych negatywnych informacji o których nie mamy pojęcia jako zwykli/mali, stojący z boku posiadacze akcji. Na podstawie tego co Prezes powiedział/napisał, oczekuję zakończenia kwestii wyboru wydawcy Model Buildera na jakiś nieokreślony dzień czerwca 2021 r., zaś wydania gry/symulatora na koniec września lub wrzesień/październik 2021 r.
Niestety Prezes potraktował milcząco niektóre moje zapytania, zdaje mi się istotne: 1. Jakie ma Pan odczucia, jako Prezes Moonlit, współtwórca wizji jego rozwoju, decydent jego polityki, w odniesieniu do nabywców szczególnie większych pakietów serii E po 5 PLN, gdy widzi Pan kurs na poziomie 4 PLN, a niejednokrotnie i niżej? Czy dokonali dobrego wyboru, dobrą inwestycję? 2. Czy możemy spodziewać się pozytywów, pozytywnych trendów w wynikach spółki za 1. kwartał tego roku, które na dniach (za tydzień) opublikujecie? 12. Witryna gry-online.pl w zakładce Wam poświęconej, po ostatniej Waszej przebudowie planów wydawniczych, niezmiennie informuje, że w sferze Waszych bliskich planów jest wydanie Playerless: One Button Adventure na: PC, PS4, XONE, Switch, AND, iOS. Jeszcze niedawno wg tej witryny jej wydanie planowane było na 2021 r. i nagle kilka tygodni temu zostało zaktualizowane na 2022 r. Proszę o wyjaśnienie kwestii tej gry i Waszych planów z nią związanych.
Dlaczego je przemilczał, można się domyślić. W kwestii innowacyjnej technologii oświetlenia Angular Light dla gier 2D oraz w kwestii sprzedaży zaniechanych projektów, moim zdaniem są nieruchawi.